1. 1.
    devlet üstüne düşeni yapmayınca halkın kendi yollarını aramasıdır. toplatın abicim şunları. şehirde köpeğin işi yok. oma hoyvonlorın yaşam hokları diyenin de inşallah götünü köpekler ısırır, 32 yerinden iğne yaparlar. çocuğunuz olsun, köpek saldırısına uğrasın lan. ölün lan.
    3 -8 ... bize de mi caylak
  2. 2.
    Canlı hayatına saygısı olmayan iğrenç yaratık. Yazıklar olsun.
    2 -1 ... old quiet stranger
  3. 3.
    Bide bunlar bağırıyor ya izmiiieerrr abeeii yha diye al sana izmir.
    1 ... degerverincekaybedenpileyboy
  4. 4.
    Namluyu alıp götüne sokacaksın. Sonra bam. Gör ananın yanını.
    -1 ... mizansenfalan
  5. 5.
    ammınakodumun sırtlanı ne istiyon aciz hayvandan.
    ... vatansever terorist
  6. 6.
    atam zamanında menemeni boşuna yakmamış.
    3 ... triggered
  7. 7.
    Acilen yakalanıp elleri kolları bağlandıktan sonra şehir çöplüğünün yanında kafasına sıkılarak dünyadan bu mikrobun temizlenmesi gerekmektedir. Böylelerinin aldığı oksijen bile israftır.

    Ama !!!

    Köpek kuduzsa, saldırgan bir köpekse, tehlikeliyse (pitbul vb.) kimse kusura bakmasın kendini koruması için ellerine sağlık denir. Ama sadece böyle bir durumdaysa bu şekilde davranılabilir aksi taktirde can sıkıntısından böyle bişey yapıcak kadar o.çocuğuysa yukarıda söylediklerimin arkasındayım.
    ... emrekanat12
  8. 8.
    Bazı yazarların fırsat bilip hemen genelleme yapmasına neden olan olay. izmirde her yer adım başı sokak köpeği. Kaldırımlara yatıyolar kimse de rahatsız etmiyor yanından geçip gidiyor. Amfilere gelip bizimle ders dinliyor kimse atın şu iti dışarı demiyor *. izbana binenini bile gördüm.yavşağın tekinin yaptığı şeyi bütün izmir halkına mal etmek nasıl bir şey bilemiyorum. işiniz gücünüz genelleme yapmak. Kafalar nasıl örümceklenmişse artık.
    ... kapi kolu piyadesi
  9. 9.
    Siktir lan pezevenk. Sosyallesmis köpek hayatta saldirmaz. Aşılarini yapıyorlar zaten. insan görmeyen dağda kuytu da yasayan kopekler daha tehlikelidir. sehirde yasayan kopekler de avlanma icgudusu koreldiginden onlari vesleyenin insan oldugunu bildiginden itaatkardir cogu zaten iki sevince sirt ustu yativeriyor hafif asi olanlari zaten kendini sevdirmez bazi kopekler genetik olarak temkinli ve asi okuyor bu tur kopeklerin yanina yaklasmazsan sana birsey yapmaz ama bazilari inatla ugrasiyor o da uyari amacli havlayinca sokak da dehset zirt birt. kuyrugunu sallamiyorsa bakislar sabit ve tehditkarsa gitme uzerine mk iste %95 i itaatkar uslu zaten cocuklar bazen ustune cikip kulagibi irasini burasini cekistiriyor cani yaniyor yinede birsey yapmiyorlar sosyallesmis kopekten zarar gelmez
    ... amuniyimgardas
  10. 10.
    Şimdi bol keseden sallamadan önce olayın bir detayını öğrenmek gerekiyor.
    Linc kültürü damarlarımıza işlemiş arkadaş. Eleman suçluysa atsınlar içeri, bir barınağa da senelik yardım yapma koşulu koysunlar. Silah ruhsatını da süresiz iptal etsinler.

    Fakat,
    Geçen gün gezerken bir parkın içinden geçecektim. Yanımda da benden az ötede yürüyen liseli bir delikanlı vardı. Neyse iki farklı yoldan girdik parkın içine. Ankara’nın göbeğinde oluyor Bunlar bu arada, izbe yerler değil. Her neyse efendim, kopekler oraya yatmışlar, biz girince uyandılar. Önce hırladı bir iki tanesi, sonra hep birlikte yanımdan geçerek liselinin uzerine saldırdılar. Dondum kaldım, bir şey de yapamadım. Yanınızdan bağıra çağıra 15-20 tane kopegin geçtiğini düşünün. Hah bir de kendinizi o çocuğun yerine koyun, bu 15-20 kopegin sizi durduk yere kovaladığını hayal edin. Neyse eleman hızlıymış, bastı hemen yakındaki a-101’in içine sığındı. Ben de ufak ufak kaçtım oradan.
    Yani, şimdi soruyorum, o an, çocuğun elinde silah olsa sizce sıkmaz mıydı? Yahut siz olsanız, bırakayım da ısırsın mı diyecektiniz?

    Tatlı sularda yüzmeyelim arkadaşlar. Kendi adıma belki Burada duyar kasan tiplerin Çoğundan daha fazla hayvanseverimdir. Sokakta yaşayan kedi, köpekleri sürekli beslerim. Ancak itiraf etmeliyim ki ben olsam ben ateş ederdim. Önce kendi canımı düşünürdüm.

    Lakin tekrar etmekte fayda var; eğer canı istedi diye, magandalık yapmaya sıktıysa en ağır cezayı almasını temenni ederim. Umarım da devlet bizi yanıltmaz.
    3 -1 ... odysseus