1. 1.
    süreç sonunda ysk tarafından bu yönde karar alınacaktır.
    bu çok yakında açıklanacaktır.

    bittin ekrem bittin, binali beyin belediye başkanlığı istanbul'a hayırlı olsun.

    doğrusu istanbul'a yakışan başkan binali yıldırım'dır. büyük projelere imza atmış bir görev adamıdır.
    5 -20 ... kingkong2005
  2. 2.
    Bu ülkede demokrasi vardı sanırım.Ancak ysk başkanına mahkeme yoluyla tehditler yağdırmak neyin kafası ?

    17 yıldır yaptığınız tek şey dağ eşkiyaları gibi kabadayılık yapmak.Allahın soğanını bile 7 lira yaptınız.Dolar zaten 7 lira olmak üzere,artık o at gözlüklerini çıkarıp hayatın toz pembe olmadığını anlayın.
    7 ... anti siyonist
  3. 3.
    milyon kere de saysanız ekrem başkan kazandı.

    istanbul da tüm oylar yeniden sayılacak
    9 -5 ... serdarsl06
  4. 4.
    seçimin ertesi günü bu arkadaşlar aynen şunu diyordu; 300 bin geçersiz oy var bunların 200 bini ak partinin görürsünüz geçersizler sayılsın alıcaz seçimi. gördük neyi aldıklarını. oylar baştan sayılsız 2000 oy bile artmayacak oyları. bakalım ondan sonraki bahane ne olacak. *
    4 -3 ... sailone
  5. 5.
    organize bir şekilde usulsüzlükler yapılmış. bütün oyların tekrar sayılması kararı hakkaniyetli olur.
    3 -6 ... kingkong2005
  6. 6.
    bence tüm ülkedeki oyları yeniden sayalım ve geçerli oyların hepsini binali beye yazalım.
    5 ... sipraleks
  7. 7.
    Yok bi kararname cikarilsin acilen. Konya kazanınca istanbul'da kazanmis sayılsın ya da Yozgat kazanınca ne bileyim işte bulun bir formül.
    7 ... abaninaltindakisopa
  8. 8.
    organize usulsüzlük iddiasına delil olarak temcit pilavı gibi önümüze sürülen büyükçekmece nüfus müdürlüğünde usulsüzlük yaptığı için tutuklandığı söylenen şahsın rtenin akrabası olduğu iddiası var.
    gene bir minareyi çalıp kılıfı hazırlayan yavuz hırsız kazananı bastırır vakası.

    istanbul da tüm oylar yeniden sayılacak
    6 -2 ... strawberry blonde
  9. 10.
    ben size diyorum arkadaşlar ekrem imamoğlu adına verilen oyların mühürleri eskiyip silinene kadar devam eder bu...

    adamın kursağında bıraktılar. haktır, hukuktur, adalettir... bunlar sadece bir kitle için işliyor...

    çok demokrasi annecim.
    5 -1 ... zera
  10. 10.
    Seçimi alacam derken başını alanların son çırpınışları. Debelendikçe pislikleriniz su üstüne çıkacak, pisliğinizde boğulacaksınız.
    4 -1 ... dinsiz kitapsiz kafir