1. 1.
    akp çoğunluğu ile gerçekleşmiştir. hem ayranım dökülmesin hem götüm sikilmesin mantığıyla hareket ediyoruz.
    gerçekten insan hayret ediyor. bizi israile bağlayan hiç bir şey yokken hükümetin israil konusundaki ticaret anlaşmaları direncini anlamak çok güç.

    https://www.sozcu.com.tr/...esine-akpden-ret-2409248/
    9 ... kafam bir milyon
  2. 2.
    Ortamlarda kınıyorum dersin moruk kim bilecek denilesi durumdur.
    3 ... sodomlu
  3. 3.
    (bkz: abd ve israili bayrak yakarak protesto etmek) gibi daha manalı(!) eylemlerle karşılık vermek içindir!

    (bkz: rte kudüsü trump tan önce tanıdı)

    (bkz: rte nin rotschild ailesi ile ilişkileri)
    4 ... rumeli71
  4. 4.
    (bkz: çok düşünme kına geç)
    ... rip 1923 2017
  5. 5.
    ayıbolmasın deyi kabul eder insan lan! tamam, sonradan yaptırım falan yapma muhim değil, ama önergeyi kabul et. zaten ramazandan sonra kimse filistin kudüs falan demez.unutur bizim millet.
    1 ... 0fu0
  6. 6.
    ince, akşener ve temel reis, meydanlarda
    bu iki yüzlülüğünü bunların yÜzlerine yüzlerine vurmalılar.

    https://twitter.com/sputn...s/996463405715329026?s=19
    -1 ... lazkartal