1. 1.
    islam ın yayılma hızından daha çabuk yayılan şeylerdir.

    1- okulda çıkan kavga.

    2- internete düşen Pornografik şeyler.

    3- vücuda giren narkoz.

    4- Veba. (4 yılda avrupa nın yarısı. )

    5- ses.

    6- zehir.

    7- ışid.

    8- esneme seranomisi.

    Aslında islam arap Coğrafyasına 35 yılda yayılmıştır. Yani bir çok şey olabilir.
    2 -5 ... orospu ayten
  2. 2.
    akp dir.
    ... hicbisey bilmiyorsun jon snow
  3. 3.
    eve erkek atan komşu kızı.
    1 -3 ... vivaldi
  4. 4.
    islami terör.
    -1 ... tembel adam
  5. 5.
    (bkz: müzik)
    ... eqin
  6. 6.
    camel in 6.5 tl olması.
    1 ... olay yerinden bildiriyorum
  7. 7.
    kate uptonun çıplak fotoları.
    ... killi bacak
  8. 8.
    hrıstiyanlık.
    ... kurdofil
  9. 9.
    sol ayağıma giren kramp. amk metroda ayağıma kramp girdi 1.5 saat sonra eve geldiğimde 4 akraba beni bekliyordu geçmiş olsun diye. akşam da kocaeli den ananem aradı geçmiş olsun neyin var diye. lan altı üstü bi kramp belim ağrıyor o kadar. ne bu hız.
    ... ukraynali
  10. 10.
    dedikodu.
    ... bayan sahaf