1. ?.
    bunu baslık olarak acan yazar gibi düşünen yazardır.
    -1 ... damdaki deli
  2. ?.
    ilgi isteyen ve geri dönmek isteyen yazardır. birileri müdahale edesiye kadar kendini öldüremez. müdahale ettikten sonra da zaten öldürmez.
    özetle bir şey olmaz. keşke ha deyince ölünse.

    ha.
    7 -3 ... kechi
  3. ?.
    intihar etmeyecek olan yazardır. ben biliyorum arkadaş.
    -1 ... der meister
  4. ?.
    intihar etmeyi düşünen insan gibi düşününce "tüm bedeni alıp götürüyorum hiç hakkım olmadığı halde bari iki satırım kalsın geriye" diye düşünmüştür.. intiharın saçma olduğunu düşünen insan gibi düşününce "ilgi çekmek içindir kesin bir skim yiyeceği yok" diye olabilir..

    saçma mı? evet.. ama kıcımız rahatta iken saçma.. hele sen bir o duruma gel o zaman hayat nasıl başka oluyor her şekli ile..
    3 -1 ... fatal
  5. 1.
    bugun ikinci kez rastladigim yazar tipidir. ilkine de inanmamistim... hakli ciktim.. sanirim ilgi acligi ve simartilma arzusunun bir getirisi olsa gerek.

    o degil de bu bilekleri dik mi kesiyoruz yoksa yatay mi? bilen varsa acil mesaj atsin lutfen.. sozlugunuz de sizin olsun ayrica... bensiz daha rahat edersiniz artik bu dunyada.. hadin eyvallah.

    (bkz: ne lan bu)
    20 ... oneydilan
  6. 2.
    ilgiye ihtiyacı olan yazardır. en azından özel mesaj atıp derdini sormak gerekir. kimin neyi ne niyetle yaptığından emin olamayız ki.
    4 ... bagdagul
  7. 3.
    intihar etmeye karar veren kişiler intihar etmeden önce genelde ailelerine not yazdıklarını düşünürsek, sözlüğü ailesi kadar sevmiş ve benimsemiş yazardır denilebilir.
    2 ... burjuvakmygr
  8. 4.
    gördüğüm an emniyetle bağlantıya geçeceğim muhtemelen aklımı alacak olan yazardır..

    herkesin bin türlü derdi var güçlü ol olm dönüşü yok bak bu yolun.
    1 ... portakalli irish cream
  9. 5.
    (bkz: tutmayın küçük enişteyi salıverin gitsin) *
    nikah masasına oturmadan önce sevgili sözlük yazarlarına bunu soran bi başlık mı açılmalı yoksa düşüncesini akla sokan, kredi kartı ekstresi fazla gelmiş cözüm nedir gibi konularda akıl danışılması gereken yazardır.
    ... portobello cadisi
  10. 6.
    intihar meyili olan ama aslen hiç bir şey yapamayacak , sadece ilgi arayan yazardır.
    vasattır. acınasıdır.
    ... marina