1. 36.
    dünya'nın hâlâ varlığını sürdüren en güçlü kraliyet ailesi.

    1.dünya savaşı sonrası, elde ettikleri sömürgelerle daha da güçlenmişlerdir. Kraliyet soyundan gelen kadınların, kraliyet soyundan gelmeyen bir erkekle evlendirilmesi yasaktır. Bu yasak kraliyet soyundan gelen erkekler için geçerli değildir.

    Kuğu, ingiliz kraliyet ailesinin sembolüdür, bu sebeple ingiltere'de kuğu yemek yasaktır. Kuğuya zarar verenlere de ağır cezalar verilmektedir.
    4 ... ufuktayim
  2. 28.
    zamanın sömürgeci orospu çocukları ve bugünkü uzantılarından oluşan, gereksiz oluşum.

    bu tahtakurularının 2018 yılını yaşadığımız bugünlerde hala itibar görmesini, ingilizlerin gerizekalı olması ile açıklayabiliriz ancak.

    sarı kafalı bir sik kırığı evlenecek diye yüz binlerce insanın yollara dökülmesini başka nasıl açıklayabiliriz bilmiyorum.

    kralmış, kraliçeymiş, kontmuş, kontesmiş alayının amk!

    en iyisini, zamanında osmanoğlunun götüne tekmeyi vuran mustafa kemal yapmış vallahi!

    ama bazı insanlar tebaa olmayı, ozgür birey olmaya tercih ettiği için hala osmanlı sevdası sürüyor. hala bir tane sünepenin düğünü büyük bir olaymış gibi aktarılabiliyor.

    kan emici pezevenkler sizi!
    5 -1 ... jimmy jackson
  3. 3.
    eski kafa dolasan irkci bir ailedir. prenses diana; daha onceden koleleri olmus bir topluma ait olan musluman bir sahisla evleniyor diye oldurduler bu iki asigi. olay bu kadar basit degil diyenler olabilir, ne de olsa ingiliz kraliyet ailesi, bunlarin kaninda bir "royallik" var zaten. musluman kani bunlari soy agacina girse 4. killibacak *henry'nin kemikleri sizlardi. bu yuzden hem kendi kanlarindan olan halkin sevgilisi olmus bir prensisi hemde milyarder bir arap muslumaninin biricik oglu fayed'i oldurmuslerdir.
    ben butun bu prens prenses muhabbetini sevmiyorum, kim secmis bunlari. bilmem kac yil once birisi demiski ben buranin kraliyim bu benim karim o da kralice ve burasi da england demis. erkek cocuklari prens olmus kiz cocuklarda prenses. su zamanlarda hic de seyimde degil dogrusu. yok prens william, yok efendim prens charles falan filan sokakda gorsem malafatima bile takmam, he onlarda beni takmaz o ayri. karsilikli olarak birbirimizi takmiyoruz ve o konuda anlasiyoruz. ama nedense su aralar prens william's a bir sempati besliyorum, sebebini bende bilmiyorum. birde anlamadigim bu prenses diana'nin cocuklarindan baska olan diger prenslerin hepsinin yasi 60-70 olmus, ulan bu yasta prens mi olunur? fatih 18 yasinda istanbulu aldi be. siz halen kral olacaksinizda, yardimsever organizasyonlara katilacaksiniz. bir baska anekdot ise ben bildim bileli bu ailenin basinda kralice elizabeth vardir, ulan butun kralicelerin adi elizabeth mi olur? yoksa kralicelik makami papalik makami gibi mi? kralice falan olunca lakap almak gibi. ha unutmadan prens charles falan filan universitesinden 2.2lik * ortalamayla mezun olmustur, ve kraliyet ailesinde universite diplomasi olan 3. sahisdir.

    mecburiyetten dolayi gelen edit: prenses diana olmeden once, kraliyet ailesi ve kralice elizabeth the 39th prenses diana'nin artik kraliyet ailesinden cikarilmis oldugunu soyledi. bu yuzden royal bir cenaze toreni duzenlenmeyecekti ve cenaze masraflari kendi annesine ve babasina kalacakti ki, eski esi olaya mudahale edip; bu yaptigimiz ayiptir beyler, 15 sene evli kaldigim insana bir saygi gosterin, hakettigi bir cenaza toreni duzenleyelim demistir. ve sirf prenses diana icin kraliyet cenaze torenlerine yeni bir kategori eklenmistir, o kategorinin adini bende bilmiyorum.
    3 ... aynadaki adam
  4. 4.
    her türk erkeğinin iç güveysi olarak damat gitmek isteyebileceği aile.

    (bkz: tamamen duygusal)
    3 -1 ... xiphoideus
  5. 1.
    skandalları ile en güzel dizileri aratmayan soylu aile...
    1 ... karga
  6. 13.
    işleyen demokrasi sayesinde götleri rahat, gözleri oynaş peşindedir bunların.
    1 ... king nothing
  7. 14.
    3 nesil, dede oğul torunun taht varisi olarak beklediği aile. daha çok beklerler. Elizabeth hepsini gömer hiamına.
    1 ... gothicroyal
  8. 16.
    çok kral insanların bulunduğu ailedir.
    1 ... cokacayipsey
  9. 37.
    asgrati ücretin saatlik 9,35 euro olduğu almanya'da başkent berlin'de 300 euroya barınma ihtiyacınızı giderirken, asgari ücretin saatlik 8,72 pound (9,60 euro) olduğunu birleşik krallık'ta başkent londra'da 300 euroya barınma ihtiyacınızı giderememenizin nedenidir ingiliz kraliyet ailesi.
    çünkü birleşik krallık'ta tüm paralar, tüm vergiler, tüm yollar ingiliz kraliyet ailesine çıkar.
    1 ... peyniraltisuyu
  10. 18.
    malların toplam değeri 84 milyar dolarmış.

    http://www.ntv.com.tr/dun...ar,xXszdStPRkyTlUB3u0rO2g
    1 ... true
  11. 19.
    karun gibi, ekmek elden su gölden yaşayan ailedir. Servetlerinin çeyreği ile bütün afrikanın doyacağı gerçeğini göz önüne alırsak, evet, vicdansız oldukları göze çarpar. Allah akıl fikir, diğerkamlık versin dediğimiz kişiler güruhudur.
    1 ... susanadamgibbs
  12. 8.
    kanları mavidir.
    1 ... bohcaci geldi haniiim
  13. 33.
    isimleri dünya üzerinde birçok komplo teorisine konu olmuş, kimilerine göre sadece ingiltereyi değil dünyayı yöneten aile. kimilerine göre ise sadece sembolik bir kraliyet ailesi.
    1 ... gorselsolen
  14. 2.
    dunyada en uzun sure saltanat surmus, en unlu kraliyet ailesidir.
    1 ... ms.viking
  15. 22.
    Kate middleton idolümdür. (bkz: duchess of cambridge)
    1 ... thegigi