1. 1.
    tabi ki sarhoştur. yoksa bu öz güveni nereden bulacak?

    yazılanlara çizilenlere bakıyorum adamlar sanki cb seçim sonuçları şimdiden belli ama, sembolik olarak seçim yapılacakmış gibi bir hal içindeler.

    ya biraader, nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz anlayamıyorum. maarremin diğerlerinden farkı nedir ki chp'ye oy vermeyen seçmeni ikna edebilsin?

    gerçekten merak ediyorum ya. bakın karşınızda 16 yıldır dik duran, girdiği her seçimde sizi hallaç pamuğu gibi savuran bir lider var.

    ve buna rağmen şimdiye kadar hiçbir seçimde ben bir ak partili olarak sizdeki bu öz güvene sahip olamadım. "lan acaba" şeklinde bir soru işareti hep belirdi kafamda lakin, her seçimde de aldınız küsküyü.

    şimdi iş bu halde iken incenin kazanacağına kesin göz ile bakmanız, onu bunu yargılamanız, mahkemeler kurmanız falan beni gerçekten hayrete düşürüyor. (güldüğümü belirtmiyorum öz güveniniz kırılmasın)

    "on olto yol olom ortok godocok, mocbor godocok. soçomo kozonsodo godocok." *
    5 -29 ... sen uzun sacli bir ibnesin
  2. 2.
    bir akite bu kadar uzun yazdırdıysa haklı solcudur.
    kendinize yeni bir lider ayarlayın mümkünse prompter kullanmasın.
    19 -6 ... kafam bir milyon
  3. 3.
    seçimler ikinci tura kalacağı için haklıdır. bir liberal olarak solcularla aynı şeyi pek düşünmem ama, ilk defa hak verdim şsfksdjd
    8 -2 ... daikokuten
  4. 4.
    (bkz: prompter reis)
    1 -1 ... abhartach lynch
  5. 5.
    24 haziran akşamı ortalarda görünmeyecek solcudur kendisi. Solcu dediysem lafın gelişi yoksa ülkede solcu molcu yok. Alayı ıslak götlü ulusalcı.
    3 -7 ... frekans
  6. 6.
    Oha doğru düzgün yazı yazabilen bir akit. Olm sen gir yandaş medyaya köşe yazısı yaz lan. Mevcut akitler senden daha vasat. Samimi söylüyorum bak kıvırırsın sen bu işi.
    7 -2 ... yok herif
  7. 7.
    ağababaları gibi hedef şaşırtma yolunu seçmiş anlaşılan. şu chp'nin vatandaşı kandırma kitapçığındaki maddelerden birini uygulamaya koymuş yani.

    "seçmenden gelen ters sorulara cevap vermemek için lafın dolandırılması" maddesi.

    prompter bir tarafınıza girsin sizin. tutturmuşlar bir prompter yalanı kendi çaplarında mutlu oluyor zavallılar.

    (bkz: sözcünün prompter bozulunca rte konuşamadı yalanı)
    1 -5 ... sen uzun sacli bir ibnesin
  8. 8.
    Paçaları erken sıvamıştır. Muharrem ince'nin tipik cehapeli olmadığı açık fakat kirsal kokenli secmende rte oyunu hala koruyor. Muharremden iyi istanbul belediye baskani olur. Futbol benzetmesi kullanırsak muhalefet karşı karşiya kaldı fakat kaçıracaklar. Peki dönen top gol olacak mi, muhtemelen. Çunku yerli sermaye de akp'nin üstunu çizmek üzere. Bakalim temmuz ayindan sonra nelerle karşilasacağız.
    1 ... gaspirali
  9. 9.
    holigan yandaşların aksine bilim ve mantık çerçevesinde düşünüyordur.
    erdoğan halkın sadece %74'ünün oy kullandıgı 2014 cumhurbaşkanlığı seçiminde ekmeleddin ve selo gibi 2 çapsız karşısında bile %52'yi bulamadı.
    o zaman dolar 2,2 tl idi. bugün 4,5 tl'nin üstünde. topluma zorla milyonlarca suriyeli eklendi. rtenin ne istedilerse verdiği fetö tarafından kandırıldığını neredeyse darbe olana kadar idrak edememesi gerçeği de cabası.
    bunca sorun ortasında seçim vaadi bedava kek ve hastane müşteri (kendi deyimiyle) sayısını arttırmak. yani keklere zehir mi koyacak ne yapacaksa bir şekilde hasta olmamızı sağlayıp hastanelere gitmemizi garantileyecek.
    evet. bu söylemlerle rtenin kazanması büyük harfle mucize olur.
    kazanabilir mi? ancak emir kulu, hilelere göz yuman, ahlaksız bir ysk ile mümkündür.
    10 -4 ... strawberry blonde
  10. 10.
    Son 15 yıldır her seçimde olduğu gibi, gene çok eminler. Hahahaha.
    3 -4 ... turin