1. 1.
    imamoğlu'nun baldızı Ceren KAYA'nın Erzurum'da Kar Tatilindeyken attığı rezalet instagram hikayesi.

    imamoğlu nun baldızının rezalet instagram hikayesi

    edit: twitter'da gördüm ekran görüntüsünü ben almadım ama büyük ihtimalle gerçek ve tepkilerden sonra hemen hesabı gizlemiş baldız hanım.
    twitter paylaşımı: https://twitter.com/istan...tatus/1222170459481001984

    edit2: böyle bir rezaleti hedef şaşırtmaya çalışarak "ama bak ak parti'li x kişinin akrabaları şunu yaptı" demek yerine gerçekten tepki gösterebilecek kadar zeka pırıltısı olmayan insanları görmek gerçekten çok üzücü.

    #imamoğlu #ibb
    26 -36 ... rall
  2. 2.
    imamoğlunun eşi de orda mı yoksa hedepe ye mi gitmiş gene.

    imamoğlu belli ki Erzurum a tatile giderken geçerken Elazığ a uğramış şovmen.
    13 -10 ... sahibinin sesi
  3. 3.
    sirf imamogluna bok atmaya firsat bulmak icin baldizinin instagramini inceliyecek kadar nasil bir bos, nasil bir sapik olmali insan ?!?!?
    17 -21 ... dinsiz kitapsiz kafir
  4. 4.
    Bunun gerçek olduğuna inanmıyorum.

    Bu kadar göz önünde olan kişinin en yakın akrabası böyle salakça bir paylaşım yapamaz.

    Yakında neymiş kokusu ortaya çıkar.

    Not:Bunun doğru olduğu ortaya çıkarsa, bizim evden oy çıkmaz.
    Aktroller gibi körü körüne bağlı değiliz kimseye.
    Ama basit bir montajla yazı eklendiğini düşünüyorum.
    11 -10 ... hazretiyobaz
  5. 5.
    bence bu tür paylaşımlar yapılmadan önce link falan koyulması lazım, şahsen baktım yok öyle bir şey.

    eğer öyle bir hikaye yoksa birileri çıkıp dava eder çünkü, şakası yok bu işin.
    4 -1 ... gold tab gibson
  6. 6.
    madem akrabaların yaptığından sorumluyuz, sizi şöyle alalım;

    http://www.radikal.com.tr...im-dedi-kurtuldu-1054496/

    (bkz: tayyipin yeğeninin 50 kilo esrarla yakalanması)
    (bkz: 50 kilo esrarla yakalanıp içiciyim demek)
    ahaha evledım benim yeğenim mi 50 kilo esrarla yakalandı ve serbest bırakıldı? gavura vurur gibi eksiye asılacağınıza reise sorun nasıl oluyor bu iş diye?
    9 -10 ... wehmut
  7. 7.
    imamoğlundan bir bok olmayacağı zaten aylar önce iyice ayyuka çıkmıştı. Bu kafayla bu chp ile bir sik olmaz.
    10 -9 ... enkidu1986
  8. 8.
    Yanlız baldız da taş gibi yani, uşşş evet.
    3 ... mermiye kafa atan mucahit
  9. 9.
    yapacak hic bisey yok ekrem baskan kayıyor.
    2 -4 ... bittimiacaba
  10. 10.
    Herkesin hayatına kimse karisamaz.
    Sanki oturduğunuz yerden yardım yardiriyorsunuz amk fakirleri.
    3 -8 ... biriberrinmidedi