1. 1.
    "Kadınlarınıza evlerinin kapısında oturmamaları için yeni elbise yaptırmayın, çünkü elbiseleri güzel ve yeni olursa kalplerine dışarı çıkmak arzusu gelir." (Gazali, Kimyay-ı Saadet, s: 178)

    "Dışarı çıkması kesin gereken kadın ise, kocasından izin aldıktan sonra dışarı çıkacak ve şu kurallara kesin uyacaktır:

    Sıkı sıkıya örtünüp kötü giysilere bürüne,
    Hiç çıkmamış gibi davrana,
    Başını öne eğip kimsenin yüzüne bakmaya,
    Kalabalığa karışmaya,
    Erkeklerin bulunduğu yerlere yanaşmaya,
    erkesin dolaştığı sokaklardan uzak dura,
    işini bir an önce bitirip evine döne." (Gazali, Ihya, 2/290)

    "KADININ EN MAKBULÜ KOYUN cinsidir. Kadın sekiz sıfatlıdır: Giyim kuşam hevesinden maymun. Fakir düşmeye razı olmadığından. Kocasına ve diğer insanlara kibrinden yılan. Gece gündüz koçuculuk yaptığından akrep. Evden eşya sattığından fare. Erkeklere hile kurduğundan tilki. Kocasına itaat ettiğinden dolayı koyun." (Gazali, Ihya)
    10 -9 ... marjinal turk fasisti
  2. 2.
    e gazali haklı. dışarı çıkanları esra erolda görüyoruz her gün.

    ben izlemiyorum tabi bi arkadaş anlatıyo. tabi lan deli misin.
    12 -6 ... masklavi
  3. 3.
    şaşıramıyorum bile.
    4 -1 ... d4rk minister
  4. 4.
    gazaliye göre değil islama göre kadın odur. Allah kadına evde durmasını öneriyor. Meydanlarda cirit atmasını değil.
    9 -8 ... munzevi bir zikir iscisi
  5. 5.
    Gazali felsefe konularında dünyanın en seçkin kişilerindendir ama bu konularda çok ahmak maalesef. Keşke sadece felsefe yapsaymış.
    Ayrıca islama göre kadın kesinlikle bu değil. Kuranda olmayan şeyleri uydurup dine sokma çabasından başka bir şey yok ortada. Yalnız gazalinin değil daha birçok önemli addedilen kişilerin kadınlar hakkında akla sığmayacak zırvaları var.. kadın evde otursun, erkeğe itaat etsin, sesini bile çıkarmasın, kahkaha atmasın, sesini erkeklere duyurmasın...
    Oysa kuran gayet açık ve net şekilde belirtmiş. Üstünlük kadın veya erkek olmakta değil allahın hoşnut olacağı iyi fiiller gerçekleştirmektedir.

    Erkek veya kadın, kim mü’min olarak iyi iş işlerse, elbette ona hoş bir hayat yaşatacağız ve onların mükâfatlarını yapmakta olduklarının en güzeli ile vereceğiz.
    Nahl suresi 97
    4 -5 ... honeymilk
  6. 6.
    Bir insan ne kadar bilgili olursa olsun din konusunda kafası aynıdır bu değişmez dün de dedim. Çünkü dini bilgi insanı kısıtlar seni öteye götürmez.

    Gazali de öyle dinin sınırı dışında bilgilerini kullanınca bilgin din konusuna gelince cahil olmuş bu adam da.

    Çünkü dini bilgi ile bilgin olabilen kimse yoktur dünya da. Olamaz da imkan sağlamaz buna din.

    Farabinin hayatını inceleyin mesela en büyük müslüman alimlerden denir ve adam öteki dünya için bile kesin değil sadece böyle söyleniyor der. Farabi tam bir filozoftur. Bilgiyi en ötede tutar ve dini bilginin gerisinde görür. Farabi gibi ibni Sina da öyle tabi islam dünyasında adı geçen en büyük 2 isim din ve bilgi konusunda önce bilgi der.
    4 -6 ... keyf kahyasi
  7. 7.
    felsefe konularında dünyanın en seçkin kişisi olduğunu düşündüğüm birine ahmak demeden önce kendime bi bakardım aq.
    4 -3 ... mahmut sezar
  8. 8.
    Madem ki imtihan dünyası o zaman bırakın kadın istediği gibi takılsın. Kim ak kim kara daha kolay belli olur hem. Kadını eve kaparsan bu kadın için nasıl bir imtihan olabilir? Kisitlamayla olan imtihan zaten baştan sonucu belli bir şey gibi. Önemli olan bir şeyleri yapabiliyorken yapmamak değil mi?
    3 ... 29th
  9. 9.
    kadının bu kadar aşağlandığı başka bir din yok sanırım.
    bunlara uyacak kadın varsa özelden yazsın bana.
    bak 4 tane kadın alabilirim ve hepsine yetecek seksuel gücüm ve maddi özgürlüğüm var. sapık gibi eğleniriz evin içinde, cariyede alırım size. ohh düşüncesi bile ereksiyon olmama yetti.

    bu araplar işi biliyor.
    bir mesaj kadar uzağım size.
    1 -10 ... rockonbaby
  10. 10.
    gazaliye göre kadın olmadığımı saksı olduğumu öğrendim. yeeyy saksı olmak!
    4 -3 ... son feci kedi