bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    Türk halk müziği sanatçısı. Trt ankara radyosu'ndandır. Trt gibi disiplinli ve gerçek anlamda sanatçı yetiştiren bir kurumda olması çok güzel.

    Konservatuarı bitirdikten sonra yüksek lisans yaptığını bir videoda sahneye çıkarken takdim edildiğinde öğrendim. Müzik öğretmenliği de yapmış galiba. içimden bir his osmaniyeli yahut gaziantepli olduğunu söylüyor. Bence bu ikisinden biri. iddiaya girsem kaybedeceğimi sanmıyorum. Türkmen olduğu kesin zaten. Ama Biyografisinin olmaması çok kötü. Pek bilgimiz yok hakkında.

    Ayrıca çok nazik bir insan. Mütevazı ve tam bir beyefendi. Görünen o ki, sesi kadar kişiliği de harika. Mesajlarımı büyük bir içtenlikle yanıtladı sağ olsun. Gelecekte bir hüsamettin subaşı, bir izzet altınmeşe gibi ekol olacağına inancım tam.

    Kendisinden hangi türküyü dinlerseniz dinleyin mest oluyorsunuz. Ayrıca kaliteli bir insan olduğu için hayran kitlesi de kaliteli. (Yazar burada çaktırmadan kendini övüyor.) Biyografik bilgi elde edince editlerim.
    5 ... fadimenin dugununde halay basi
  2. 2.
    Başıma bir şey gelmeyecekse son zamanların en güzel sesine sahip sanatçısı olduğunu söyleyip kaçacağım. Hakkında Başlık açılmasına çok sevindim.

    Eğer buraları okuyorsa selam ederim. Çizgisini bozmayacağını düşünüyorum. Adam gerçekten çok yetenekli. Albüm çıkarırsa koşa koşa gidip alırım. Çok farklı bir aurası var.
    2 ... ceviz agacinin budagi
  3. 3.
    Harman yeri'ni izleme sebebimdir. Gürsoy babaoğlu da sağlam sanatçıdır ama ne bileyim yahu. ilker Gökkaya farklı. çok güzel barak söyler bir de.

    Ayrıca bence karslı veya ardahanlı. Olmadı ığdır. iddiaya giren olursa evi, arabayı satıp iddiaya basacağım. Risk budur.
    1 -1 ... ihlamur kaynat geliyom yavrum
  4. 4.
    Şahane barak söylediği doğrudur ama kars ne alaka? Tamam yani doğulu bir yiğit belli ki. Ama güneydoğulu da olabilir.

    Neyse efendim. Bizim gibi üniversite gençliğinin böyle değerlerin farkında olmaları gerek.
    1 ... ceviz agacinin budagi
  5. 5.
    Ben kendisini deli balta'nın kısa saçlı hali gibi düşündüm. 90'larda çocuk olmak böyle bir şey.

    Sesi de çok güzelmiş. Allah yolunu açık etsin. Ki adam trt sanatçısı yani. Kolay değil.

    Bir de çok yakışıklı. Söylememek için herkes kasmış. Sakin olun yahu. Evet yakışıklı bir adam.
    ... ayas yollarini astim da geldim
  6. 6.
    şayet kibire kapılmazsa ve hayranlarıyla iletişim içinde olursa (kapılacağını sanmam çok mütevazi birine benziyor) bundan 100 yıl sonra bile hatırlanacak. kuşakta kuşağa bu hayranlık miras kalacak. müthiş bir sesi var. allah nazardan saklasın.

    instagram hesabına baktım. vatanını milletini seven bir türk genci belli ki. işte bu ülkenin böyle değerli sanatçılara ihtiyacı var.
    1 ... tebrizde var bir guzel
  7. 7.
    hakkında genel olarak çok güzel şeyler söylenen sanatçı. bir kişiden ilker gökkaya aleyhinde bir şey duymadık. az ve öz kitlesi var. zaten trt'de türkü dinleyen insanlar boş beleş tipler olmaz.

    sevgili trt, elektrik faturalarında bizden aldığınız vergilerle ilker gökkaya'ya ödediğiniz maaş helali hoş olsun. imza: türk milleti.

    burada yazan insanlar 22-28 yaş arası genç nesildir. bu adam kendini ve türküleri bize sevdimeyi başardı. kutluyoruz.
    2 ... deli cevatin saati
  8. 8.
    eklemeyi unuttum. azerbaycanlı bir türk olarak söylüyorum. burada ilker gökkaya dinleyenler var. kerkük ile kültürel benzerlik nedeniyle son ses "evlerinin önü yonca" dinliyor millet. arabalarda falan. tebriz'de de "türkman gardaşımız" diye bayılıyorlar. bence de türkmen. çok temiz bir yüzü var, halis muhlis türk olduğu belli. ya doğulu ya güneydoğulu.

    allahını seven nereli olduğunu yazsın!
    1 ... tebrizde var bir guzel
  9. 9.
    iddiayı kazandım. gaziantepli. kaynak bizzat kendisi.

    türkmen ayrıca. sözlük yazarlarına selamlarını iletti. harika bir insan.
    1 ... fadimenin dugununde halay basi