1. 1.
    Yeni grubumuz "ilk fena traktör"ün taptaze şarkısı olan "sütyenininde teoloji"dir. Kesinlikle hiçbir yerden kopya çekmedik. Nası' marjinal dimi?
    6 -2 ... lird mircis imirilist pirimsis
  2. 2.
    Yaz single"ı da muhtemelen;

    "jartiyerinde ontoloji" barkoduyla müzik piyasalarda yerini alacak gruptur.
    3 ... solus auctor petrus
  3. 3.
    dinleyenlerin duyma yetilerini kaybetmesi muhtemel eserdir. abicim söylerken ağzı yamulur insanın sanki. ismi bile enteresan ki sözleri nasıldır kim bilir..
    6 ... mel mel bakan gibson
  4. 4.
    keşkem entel olabilseydim. anlardım o vahkit ne diyorlar.

    ne meme mi?
    ... lan senin de nickinin de amk
  5. 5.
    ilk ep albümleriyle iyi çıkış yakaladılar. Gelecek vaat ediyorlar.
    Albüm alıp katkı sağlamak gerekli.
    ... solus auctor petrus
  6. 6.
    Bu tür enfes çalışmaların ve özgün adların hiç mi hiç kayda alınmaması gerçekten üzücü.
    2 ... lord marcus amoralist primses
  7. 7.
    Hemen bağımlısı olmalıyım.
    4 ... yasar ustaa
  8. 8.
    Sütyen dışında bir halt anladığım şey.
    Olsun önemli olan erekte olmaktı.
    ... sosyalist patron
  9. 9.
    şarkıyı bi dinleyeydik iyiydi.
    ... nobody s
  10. 10.
    Son zamanlarda tümör gibi çoğalıp saman Alevi parlayıp sönen zilyon tane gruptan sadece biri

    Orginal olacağız diye saçma sapan grup ve şarkı isimleri uydurmak gibi bir akım var ve bu durum komik olmaktan öteye geçmiyor.
    1 ... isminiunutanadam