1. 1.
    dosta düşmana ibretlik olay. öyle bir darbe ki, röportaj yapanın adını yazamamışlar.

    http://www.yenisafak.com....dedigini-bilmiyor-2116316

    not:başka yerde başlık açıldıysa söyleyin oraya taşıyayım.
    2 -1 ... recruit
  2. 2.
    Bir nebze de olsa yeni şafak'ın haklı olduğu durumdur.
    Abi tamam bilgilisin, profesörsün de niye hiç mütevazi değilsin?
    2 -4 ... nick surnick
  3. 3.
    yan koymuş, daşlamış.
    1 -1 ... ebediyetin sonu
  4. 4.
    ayari yiyen gazetenin soz konusu ayari yayinlamasi da ilginc olmus.

    ulan madem got oldun sus koseye cekil amk ne sikime yayinlayip rezil ediyorsun kendini? Zaten yeterince rezil olmussun...
    2 -1 ... lannoldu
  5. 5.
    (bkz: allahu akbar)
    ... hugo barrett
  6. 6.
    Söyleyecek söz yok geçirmiş de hakkını vermis de ne dersen de...

    Özet geçmiş sadece...
    Her zaman olduğu gibi...
    1 ... hunililer
  7. 7.
    tam süper olmuştur. "tarihçilik size mi kalmış? siz neye tarihi belge denilebileceğini biliyor musunuz? gazetelerin tarih yazdığı nerede görülmüş? siz önce gazetecilik yapmayı öğrenin" diyor özetle büyük usta...

    http://www.sozcu.com.tr/2...ap-b-k-kurarsiniz-797602/
    14 -3 ... rumeli71
  8. 8.
    (bkz: helal olsun ilber hoca)
    (bkz: adamsın adam)
    6 ... alucard nosferatu
  9. 9.
    kaynağı sabah gazetesi olmadığı sürece şüphe ile bakacağım haber/tespit..

    ilber hoca Kemalist tayfa nın yeni maskotu. yazık bu kemoşlara kala kala egosu şişik bi tarihçiye kaldılar.
    3 -27 ... atechso
  10. 10.
    ebleh yandaşların, hocamız üstüne çay döktükleri kendi imalatları kağıtları incelemeyi reddettiği için beğenmediği ayardır. belge dedikleri şudur (bkz: atatürk ün inönü tarafından zehirlenmesi/#27259014)... ilber hoca'nın işi gücü yok da ne olduğunu benim bile gördüğüm sözde belgeleri inceleyecek!

    lan ne idüğü belirsiz kağıtlardan belge olur mu? belgesi olan bilimsel makalesini yazar, ancak bilim jürilerinin onayıyla makale yayınlayan akademik dergilere gönderir. yayınlanırsa ciddiye alabiliriz.
    5 -2 ... rumeli71