1. 1.
    ülkeyi felâkete götürecek olan eylemlerdir. bu sefer bir halk devrimi olur fakat bu kanlı olur yine biz kaybederiz. akıllı olmak lâzım.
    3 -2 ... busesbitermilan
  2. 2.
    ulkeyi felakete goturmesi istenendir. boyle devlet mi olur lan. devlet oy ugruna suclulari cikarsin. ulkeyi soyup sogana cevirsinler. ekonomi kotu desinler. acliktan bebek olsun, sirtinda olu cocugu olanlar karda yol gitsin. siyasi parti burolarina polis destekli ta$li sopali girsinler. bu nasil bir dunya lan. i$e alinirken bile siyasi parti uyesi veya cemaatten olman lazim. secim sonrasi beklenendir.
    2 -3 ... basak burcu errrkegi
  3. 1.
    hükümet çok dikkatli olucaktır bu sefer. bir şekilde olaylar büyümeden önünü alıcaktır maalesef ki...
    2 -2 ... sleepless man
  4. 2.
    Chp'lilerin somayi bahane edip yapacagi istir.chp'in sokaklari karistirmakdan baska icraatini gorsem disimi kiracam ama nerdeee.
    4 -17 ... sari civciv
  5. 3.
    Gezi eylemlerine katılıp destek veren biri olarak söylüyorum ki olmasın yeter.
    Haa korktugumuzdan mı hayır bu ölümler çok acı unutmuyor insan tabi ki ateş düştüğü yeri yakar ama çok acı.
    Ve toynaklarını kemirmek isteyen göt kılları da chp'ye bok atacagına dönüp bir kimleri savunduğuna bakın amk katilleri.
    5 -4 ... fiyonag
  6. 4.
    Başlamaması dilenen eylemler.

    ilk günler güzeldi gezi parkı. Konser öncesi bekleyişleri anımsatıyordu. Birden pkklı itlerin, provokatörlerin karışmasıyla halk-polis çatışmasına döndü.

    Yine birileri ortalığı karıştırıp haklıları haksız duruma düşürecek. Gerek yok şimdilik..
    3 ... kuyruk yagi
  7. 5.
    Olsa bile gezi eylemleri kadar ses getireceği sanılmayan eylemdir çoğu kişi gazdan sudan nasibini aldı hala almakta olduğu eylemler varken katılımın az olacağı düşünülen eylem.
    ... lacivert agac
  8. 6.
    Sokmuşum eyleminize. Bi zamanlar yakalanan hava bitti artık. Eğer bi tepki verecekseniz ölem işçiler için ortaya bişeyler koyun.
    -1 ... jeepebinenbakkal
  9. 7.
    gereklidir. bu kadar iscinin olumune neden olanlarin cezasini halk vermelidir.
    2 -3 ... deli eden adam
  10. 8.
    olması gerekendir, neden mi!

    farkındaysanız ne zaman bir eylem olsa, insanlar sokaklara çıksa hemen "bunlar ortalığı karıştırmak istiyor, bunlar terörist" etiketi yapıştırılıyor ve bizde bu etiket yapıştırılmasın diye sokağa çıkmıyoruz, zaten akp'nin amacıda bu, insanlar sesini çıkarmasın, insanlar sokaklara çıkmasın, akp çıkmayın dedikçe bizim sokaklarda olmamız gerekiyor.

    yalnız tek bir farkla, şiddet unsurunu kullanmadan, hep söylüyoruz yine tekrar edelim "pasif direniş" bu işin anahtarı pasif direniştir arkadaşlar.

    gideceğiz onların tahriklerine, kendi grubunuzun içindeki insanların tahriklerine kapılmadan ve kesinlikle şiddet kullanmadan eylem yapacağız, bağıracağız, oturacağız, yere yatacağız, ayakta bekleyeceğiz, polisi direniş göstermeyen insanlara müdahale etmek zorunda bırakacağız, halk polise taş atan ya da otobüsleri deviren insanların peşinden gelmez, insanlar polisin karşısında kitap okuyan, onlara çiçek uzatan, polis barikatına karşı uzun eşek oynayan pasif direnişçilerin peşinden gelir, tıpkı gezi eylemlerinde olduğu gibi.
    4 -5 ... murthy