bugün

Akıllara takılmış sorudur. Mesela sadece oradan mı yapabilicez yoksa anal, oral, sanal, banal, domal, ağzına al da yapabilecek miyiz?

Ve tabi en önemlisi swinger a öbür dünya da nasıl bakılıyor? Caiz mi yani?

ilim irfan sahibi arkadaşlar biraz aydınlatsın bizi please.
bu dünyada bakire olarak ölenler öbür dünyada aktif seks yapıcaklarmış. Huriler ve karşı cinsler için nuriler her yeniliğe açıkmış.

Öbür tarafta huriler teklif ediyomuş kanka.
cennete giren / girmeye hak kazanan herkes islam adap, edep ve ahlakı üzere olacağı için;

dünyada bu ahlakı kazanamayan ve iman ile ölenler önce temizlenir ateşte (cehennemde) bir güzel, ondan sonra girer. insanlar ve iman ehli cennetlikler, cennette haram duygular ve haram nefsani arzularından arınmış halde olacaklarından helal dairede ne isterse kendisine verilir.

iman etmeyenlere gelince; şayet bir kişi islam dini ve imanı üzere ölmeden ahirete giderse o zaten ebediyyen cennet yüzü göremez. cehennemden cennettekiler kendisine seyr ettirilir. bakar bakar durur.

islam dışa göre hüküm verir. bir kişi hem ateist olduğunu her şekilde belli edecek, hemde cennet ve cennet nimetleriyle dalga geçecek sonrada hurileri umacak ? ahmaklıktır bu.

bu ve benzerleri de ahmaktır. dinimize göre ölçü budur.
görsel
Cennete gidebilecek misin sorusunu getirir akla.
sonuçta fantezinin bir sınırı yok ve insan özünde abazan olduğu için sınırları aşıp olabildiğince iğrençleşebilir.

bence bir tanrı olsa bile amacı birine zevk vermek olamaz. ( tanrı pezevenk mi sorunu)

ikincisi ise haz almanın belli bir pozisyona bağlı olmaması sorunudur.

yani tanrı sana haz veren bir mekanizma verdiyse bunu sana direk olarak verip hiçbir şeye ihtiyaç duymadan onu sağlar.

meselam: bir şeyi kaldırmak için ele ihtiyacın varsa tanrı sana el verip sonra kaldıracağın şeyi yaratıp sonra onu kaldırmanı sağlamaz. direk kaldıracak şeyi verir. ( o şey tam olarak nasıl bir şey ben bilemem)

ayrıca huri değip geçmemek lazım, derin felsefeleri var bunun. nere attıracağın koca islam dünyasını teolojik tartışmaya sokar.