1. 1.
    Sevdiğim başka sevenim başka
    Çoğu zaman başımıza gelen tuhaf durum. Şarkısı da şurda dursun dinlemek isteyen olursa. Düşler sokağı-ezginin günlüğü.
    http://youtu.be/_QttZ9vOELY
    4 ... iki teker
  2. 2.
    şu hayatta yapılacak en saçma işleri sıralasak ilk 5'e girecek olay.

    olm seviyorsan söyle. böyle kanka ayağına ne bok yiyeceğini sanıyorsun lan koduğumun meriç'i?
    ... system error
  3. 3.
    Enayiliktir.
    1 ... templier
  4. 4.
    Geçen bahar başıma geldi. Baharımı kısa çevirmişti.

    Ona duydugum ilgiyi ya anlamadı ya da tınlamadı.

    Bana sevgili olduğu kişiyi bir anlatışı var, onu yanında olmak istiyorum hep falan diyor. Ben de oturmuş dinliyordum.

    Şimdi rahatım. Kendisinden uzak durmak suretiyle işime bakıyorum. Tavsiye ederim. Uzak durun. Mesafe koyun.
    3 ... muhendis tarihci
  5. 5.
    Kötü birşey lan.
    Bir de ona yazdığı şiirleri felan gösteriyordu okuyordu bana. Ağlayarak anlatıyordu , onu hissediyorum falan filan Daha nicesi.

    Neyse dramatize ederek bir yere varamayız trollük yapmaya devam.

    şüphesiz!
    2 ... kara hakan
  6. 6.
    eğlenceli bir aktivitedir. beni günlük sıkıntılarımdan uzaklastiriyor. nerede başka birinden hoslanan kız görsem gider acilirim.
    5 ... cali gula
  7. 7.
    Bir kere yapmıştım maalesef. O çocuk benim hayatımda gördüğüm en anlayışlı en naif insandı. Tüm gün onunla konuşmayı beklerdim. Neyse sevgilisiyle sorunlarını anlatırdı bana. Düzelir falan derdim teselli ederdim. Sonra ayrıldılar bana yazmaya başladı. Ben onu zaten seviyordum. Neyse nedense bu hikaye gavatımsı bir kıvama geldi swh.

    Sonra beni konsere davet etti gitmedim. Fettanlık yapmadım yani hayır yanlış olmasın. Yamuk yok.
    5 ... loveneverdies
  8. 8.
    Kesin yaşanmıştır bu.
    2 ... ride the lightning
  9. 9.
    ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi!
    3 ... stargate
  10. 10.
    tek kelimeyle iğrenç bir durum.

    o sıralar sırf sevgilisini üzdü diye karalar bağlamış; derslere gelmez olmuştu. sıkıntılıydı, solgundu. dayanamayıp noldu dedim, azıcık sesini duyayım diye. bana kıza hediye olarak 500 TL'ye aldığı çantayı göstermişti, "kendimi affettirmek için aldım beğenmiş midir?" diyerek. "ben çantadan anlamam arkadaşa sor ama biraz fazla pahalı, umarım seni kullanmıyordur" dedim. "değer" dedi.

    ne çantaya ne paraya ihtiyacım var azıcık gözüme bak hayvanın evladı diyemedim.

    affedildi.
    6 ... lavandula