1. 1.
    Sunu kendi aranizda halletseniz ne guzel olmaz mi ?
    Isitiriz yani.
    1 ... endless pain
  2. 2.
    expansion valf arızasından kaynaklanır.
    2 ... teflon
  3. 3.
    Kızın amacı sadece arkadaşlık olduğundan hoşlandığınızı anladığında uzaklaşmış olabilir.
    3 ... need a smile
  4. 4.
    Birden bire yapsa iyi, başından beri yapmaya başlayınca daha bir fena..
    1 ... mor kadife
  5. 5.
    ilginizi fark etmiş ve rahatsız olmuş kızdır.
    kendisi bilir. Erkek adam, çekilmesi gereken zamanı bilmeli.

    Aynısı geçen başıma geldi. Araya mesafeyi koydum. Ben değil, o kaybeder. Benim kitaplarım bana yeter.
    ... muhendis tarihci
  6. 5.
    Eğer herşey yolunda iken bunu yapmışsa baska birini bulmuştur.
    ... ogzd
  7. 6.
    Bi bok yemişsindir ama bu sana göre bir bok değilken kıza göre bok yığınıdır. Anlamanı bekliyordur. Bi süre soğuk yapar baktı anlamıyorsun basar gider.
    2 ... cubukcuuu
  8. 7.
    bujilerin meme yapmasından iyidir.

    soğuk yapması ne amk!
    -2 ... serdarsl06
  9. 8.
    sebepsiz olmaz birşey. ya hoşlanmıyordur sizden anlamıştır yakınlaştığınızı soğuk yapıyordur yaklaşmayın diye. yada canını sıkan birşey yapmışsınızdır.
    1 ... sigara icmiyorum
  10. 9.
    Fazla ilgi gördüyse samimiyetsiz gelmiş bile olabilir ya da ona yanlış bişey demiş yapmışsındır anlaman için soğuk yapmıştır anlamadıysan da gider.
    2 ... morpapatyalarr