bugün

istisnalar kaideyi bozmaz kuralından hareket edersek doğru olan tespit.
bir erkeği şiir yazmaya yönelten o kadar çok sebep varken bir kadını şiir yazmaya zorlayacak pekte bir şey bulunmamaktadır; cinsel tercihlerini değiştirip arzu ve isteklerini bir kadına yöneltmesi dışında.
söyleyenin cahilliğidir.
"hiç" olmaması diye bir şey yoktur, "az" olması durumu vardır.
bir şair bu durumu şöyle anlatır:

"biz şiir yazarken kadınların güzelliğinden ilham alırız; fakat kadınlar şiir yazmak istediklerinde, karşılarında erkekler vardır."
(bkz: bayanlardan iyi şair çıkmaması)

(bkz: öyle bir inanmak ki aramaya)
kadınların yetersizliğinden kaynaklanan durum. hiç demek doğru değil belki ama her alanda kadınlar hiçe yakın.. çünkü basitlikten, maddi zevklerden ve sexten başka bir şeyden hoşlanmıyor ve düşünmüyorlar. dar kafalılar..
Kadınlar erkeklerden şiir dinlemeyi sever. Bu yüzden erkekler söyler/yazar kadınlar mest olur.
kadınlar hissettiklerini açıkça söyler, çekinen erkeklerdir. bu nedenle yazmayı tercih etmişlerdir.
erkekler kadın etkileme aracı olarak şiir kullanırlar. kadınlarsa etkilenir. kadınlar etkilemek için şiir dışında şeylere ihtiyaç duyarlar.
(bkz: sappho)

ayrıca kadın hayatın anlamında çözmüştür.

“ne garip! en iyi davrandıklarım
bugün en çok incitenler beni.”,

buda şiir mi amcık diyenler olacaktır. eski yunanca okuyunca oluyor demek .
erkekler romantik olmaya çalışıp romantik bir şeyler söyleyip bu sözler karşısında kadınların "ama aşkuuummm hede hüdü.." demesindan kaynaklanan gerçektir.
kadın hayatın da sanatın da konusudur. milyonlarca şiirde adı geçen kavak ağaçları neden şiir yazmazsa kadın da o yüzden yazamaz.
romantiklik erkeklere ait bir özelliktir. kadınlar ise romantikliğe bayılır.*
Erkeklere romantizm konusunda ders vermeye çalışan kadınlar hakkında büyük bir ironidir.
(bkz: kadınları duygusal sanmak)
ilhamları yok napsınlar.*
sözlükte bir tanesini bulup çürüttüğüm savdır.
duygusuz, bencil ve maymun istahli olduklarindan birseyler hissetmeleri cok zordur.. hissetmis olsalarda gercek olmama ihtimali cok yuksektir zaten, sevisme istegi sevmektir onlar adina..
kadınların şiire meyletmemesinin sebebi, obje değil subje olmaya meylettirilmesi. düşünsenize size şiir yazan bir kadını deli, uçmuş vb. şekilde nitelemez miydiniz, ne lan öyle erkek gibi, içip içip bi de nara ataydı diye geçirirdiniz sanırım içinizden, ya da fazla sulu romantik bulurdunuz, fazla ram.*
gözünüzle okuyun gözünüzle; bakın ne diyor: meylettirilmesi diyor, zorlanması diyor, kadın duyguları olmasa erkek şiir yazacak enerjiyi bulamazdı, sadece kadınlara aşıklığı fazla gördüler, onlar da sadece gül oldu bülbül değil.
tekrar eden uyarı: gözünüzle okuyun.
kadınlar üzülmezler.

sadece yapmacık düşünceleri vardır.

sevemezler , sevmelerine gerek yok. alternatif boldur çünkü. ayda 10 adet teklif alan biri kimi sevecek allah aşkına.
(bkz: gülten akın)
erkeğe şiiri yazdıran, o duyguları yaşatan kadındır. erkek şairlerin çoğunlukta olması bundandır bence.
(bkz: yaşar nezihe bükülmez)
kadınlar yazmaz, yazdırır.
Korkak bir ruh değil benimki
dünyanın sıkıntılı küresini çeviren bir anahtar yok
görüyorum cennetin ihtişamlı rengini
Ve parltıda inancın rengini de beni korkudan koruyan

Ey tanrım gönlümdesin
Ey her şeye gücü yeten ve hep varolan yüce ilah
Hayat , şu içimde onu soluklanan
Sonsuz bir hayat, gücünü içimde hissettiğim gibi

Boşlukta binlerce inanç var
Ki o insanın kalbini harekete geçiren; tarifsiz bir boşluk
Ölgün matem elbiseleri kadar faydasız
Yahut boş sözler o sınırsızın ortasında

Şüphe Bir kere uyanırsa
Senin sonsuzluğun bunu alıkoyar
Ve elbette bağlanır ve konaklar
Ölümsüzlüğün o metin kayasında

Her şeyi saran bir aşk
Senin ruhun hayat verir sonsuza dek
işler ve dil verir ve dahası
Değiştirir,güç verir,eritir, yaratır ve büyütür

Ay ve dünya gitseler de
Güneş ve kainat dursa
Yalnızca sen kalırsın
Her varlık seninle var olur

Ölüm için bir oda yok
Ne de atom için döneceği bir boşluk:
Sen varlığın ve fısıltının yüceliği
ve senin yarattığın asla yok edilemez

emily bronte
güncel Önemli Başlıklar