1. 1.
    bizim halktır.

    -17 Ağustos'ta kaybettiklerimiz için Dua okuduk...

    -Aktütün'de, Dağlıca'da verdiğimiz şehitler için için Dua okuduk...

    -Mavi Marmara'da katledilenler için Dua okuduk...

    -Zonguldak'taki maden faciası için Dua okuduk...

    -Suriye uçağımızı vurdu, pilotlarımız için Dua okuduk...

    -Doğu Türkistan için, Kerkük için Dua okuduk...

    Şimdi de Soma'da verdiğimiz kayıplar için Dua okuyoruz.

    Biz dua okumaya devam ettikçe, birileri rant elde etmeye devam ediyor ve bu rantı elde edenler bizlere her olay sonrası DUA OKUYUN diyor...
    Siz dua okumaya devam edin. DUA RANTTIR...
    4 -4 ... protest sanayici
  2. 2.
    acizliğini hisseden halkın, muktedir olan allah'a yönelmesidir..
    ... irticai faaliyet yapan yobaz
  3. 3.
    insanların pasifize olduğunun başka bir kanıtıdır. Dua edince "tamam elimizden geleni yaptık " diye vicdani boşluk doldurulur.
    Artık rahatlanır ve olaylara büyük katkı sağlamışcasına dolaşılır.
    ... pesimist orlando
  4. 4.
    Götü sağlama alıp tedbir almayan devletin halkıdır.
    1 -1 ... bananamekalmamis
  5. 5.
    saçma sapan bir ifade. ya ulan tamam eleştiriyoruz bazı şeyleri falan da bu kadar aptalca eleştirmek yerine çok daha yapıcı bir eleştiri de bulunulabilir.

    dua dinimizin gereği ve güzelliği olmasının yanında ölenler için** yapılacak tek ve en güzel şey.

    yedit: hem de protest sanayici girmiş la giriyi. kendisinin girilerini genelde severim bu yüzden kendisini de severim. selamlar. ama bu olmamış abi. başka yoldan git.
    4 ... planimdabuyoktu
  6. 6.
    ortaligi atese vermenin memlekete fayda getirmeyecegini, olmuslerimizin ruhuna dokunmayacagini bilen halktir. o halk bilir ki acizlikten siginabilinecek tek kapi allahtir. ondan gayrisi yoktur. bilir ki kuluna kaldiramayacagi yuk vermez. dua edenler bilir ki donus yolu yine allahadir.
    arkadasi mahmutun hamile karisini ve dogmayan cocugunu kendinden cok dusunen insanlar hatirina gokyuzu hala basimizda. yoksa yusuf un kuyusu bize bu kadar ferah gelmezdi.. elhamdulillah.
    bi gun o guzel insanlarin nesli tukenecekse, dua edenlerin sayisi azalacaksa eger gokkubbenin arz ile birlesmesi mustahaktir vesselam.
    3 -1 ... clickhere
  7. 7.
    tüm dünyanın birleşip acısını paylaşmasına rağmen, kendi acısında birleşemeyen halktır.
    ... no onion no cry
  8. 8.
    Daha cok dua okuyacak halktir. Duayla bi seyler duzelse bugun bu halde olmazdik zaten.
    -2 ... todup bacisi
  9. 9.
    dua ile bir şeylerin değişeceğini sanan halktır. öyle olsaydı avrupalılar eşek gibi çalışmazdı.
    2 ... anambunelan
  10. 10.
    hesap sormaya götü yemeyen halktır acizidir. hesap sorsa zaten kimsenin gevşeklik yapıp böyle sorunlara sebep olmaya cesareti olamaz.
    ama gel gör ki herşey kader biptimin ülkesin de. hiç suçlu yok.
    1 -2 ... ecemcix