1. 61.
    Orta sınıf çok önemlidir.

    Hem yukarıyı hem aşağıyı besler.

    O kazandıkça herkes kalkınır.

    Sağ ve sığ kafalar orta sınıf diye bir şey bırakmadı.

    Esnaf, kapitalist sistem karşısında eziliyor, küçücük mahalleye 2 tane A101 açılıyor.Geçen baktım merdiven de satıyor, patates de satıyor. Ulan bu küçük esnaf ne satacak? Bari ara mahallelere açtırmayın şunları...

    Zaten üretmeyen bir ülkeyiz, üretmeye niyeti olanı da böyle sindiriyoruz.

    Her şey çok pahalı tabi, daha da pahalı olacak.



    Bir ülkenin gençlerinin hayali;

    Polis olmak,

    Uzman çavuş olmak,

    Bekçi olmak...

    Olur mu arkadaş?

    Biri bizi silksin artık, bi uyanın!
    2 ... mavi huydur bizde
  2. 62.
    Okul bitince en az 20.000 kyk borcum olacak ama sirketlerin milyon dolarlık borçlari silindi bu ülkede. Kimin ihtiyacı var hayata yeni başlayan 22 23 yaşındaki gençlerin mı yoksa vergi borcu mal varlığının yanında devede kulak kalan kalantorların mı?
    2 ... aylakveteriner
  3. 63.
    Saç baş yolduran gerçek.
    Bütçe tutturamıyorum, aza koyuyorum dolmuyor, doluya koyuyorum almıyor durumuna düştüm.
    Faturalara hemen değil, ertesi gün bakıyorum, önce kendimi alıştırıyorum.
    Market alışverişinden hiç sözetmeyelim bile, en kıytırık alışveriş bile, 150-200 tl tutuyor.

    Ya ben geçen seneye kadar fellik fellik dünyayı gezen, evi sırtında bir gezgindim ayol!
    Gelirim aynı gelir ama ben fakfakirim artık!
    Ankara duy sesimizi!

    Ayrıca, ehonomi çooh eyi diyenlere de..............
    Siz anladınız onu!
    8 -2 ... zeytinyagli dolma kalem
  4. 64.
    ah bu ce ha pe yokmu hep onun yüzünden.
    ... mdymdy
  5. 65.
    Bu gidişle daha da pahalanacaktır. Ne zaman ucuzladığını gördük ki?
    2 ... sabahmavisi
  6. 66.
    tam lpg benzin ucuzlamıştı ki pandemi nedeniyle eve kapandık gezemedik. şimdi yine aldı yürüdü. tarihi fırsat kaçtı allah belasını versin.
    1 ... the last account
  7. 67.
    akp'nin, yandaş medyanın ve yeşil top çetesinin görmezden geldiği korkunç gerçektir.

    peynir lan. peynir. ekmek peynir yeriz diye tabir vardı. aç kalsak bile yeriz denilen, fakirin yiyeceği olan peynirin kilosu 50 tl. ezine peyniri 70 tl!!.

    kahvaltı kültürü olan bir ülkeyiz ve soframıza peynir alamaz olduk!!. gerçekten de inanlmaz.
    ... cekilin bakayim
  8. 68.
    özel ihtiyaç listemdeki nutymax 1 hafta önce 2.5 tl iken dün 3.25 tl olarak raflarda yerini almıştır.
    ... rockonbaby
  9. 69.
    muratti 18.5 oluyormuş beyler ötesi var mı! 5.5 ytl idi lan bi zamanlar...
    ... inekkesenhindu
  10. 70.
    doğrusu türk lirasının çok hızlı fakir olmasıdır.
    ... evinin beyi cocuklarinin anasi