1. 1.
    peşin not: sonuna kadar okuyun sonra yorum yapın.

    zoraki tanım: "vermek" eylemini inanca saygısızlıkla bütünleştiren kimselere hatırlatılması gereken adil gerçek.

    başlıklar açılıyor, "veren türbanlı kız", "veren ateist kız" tarzı. noldu amk yani verdi diye ikisi de kaka mı oldu? veya onlar verince siz mi yüceldiniz? ya da en büyük penisliniz belli de, kızların büyük penis fetişistliği mi var? bırakın amk. şu işleri. harbi kızdırdınız olayı anlatayım hepimiz aydınlanalım.

    --spoiler--
    sonuna kadar bir oku amk. rica ediyorum
    --spoiler--

    ateist kızın sevişip sevişmemesi, dinine bağlı biri kadar dikkat çekmesi saçmadır. çünkü biriyle sevişmesine engel olan dinsel kalıpları yoktur. o halde sevişmesi, onu kaka biri yapmaz.

    insanları kaka yapan şey aslen, kişinin bağlı olduğu değer yargılarına göre uygunsuzluğudur.

    nasıl ki bir müslümanın sevişmesi zinaya giriyorsa ve bu onu kaka yapıyorsa, ateist biri için sevişmek; dini açıdan bakılması saçma bir eylem olarak algılanmalıdır.

    --spoiler--
    sonuna kadar bir oku amk. rica ediyorum
    --spoiler--

    ayrıca hem ateist kızın, hem de müslüman kızın sevişmesinden bize ne? amk. sırf bunları seviştirip bir tarafı kakalama çabası ne gerzek bir düşüncedir. ne yani ateist kız sevişince müslüman kızlar artı puan mı kazanıyor? ya da müslüman kız sevişince diğer kızlar mı pirim kazanıyor. geçin amk. bu saçmalıkları

    hem ateizmde hem islam'da açıktır ki, herkesin inancına saygı esastır. o halde boku bokuna mundar etmeyin kendinizi.

    --spoiler--
    sonuna kadar bir oku amk. rica ediyorum
    --spoiler--

    hepimizin annesi veriyor babasına. hatta belki şanssız olanlarımız vardır. annesi birkaç kişiye veren. bu hiçbirimizi ilgilendirmez. geyikse soyut yapın. ama başkalarını karalamaya çalışmayın. annesi vermeyen tek kişi hz. isa idi o da rahmetli oldu. hepimiz kaka mıyız yani? hepimiz o.ç miyiz? ben değilim. ama ibnelik yapmaya devam eden anası hariç olsun.
    29 -49 ... fidelcastro
  2. 2.
    zoraki tanım: yadsınamaz gerçektir.

    ulan tüm iyi niyetimle olayı en açık şekilde, anlattım. emek verdim. hala eksiliyorsunuz. hem de şu yazılanları. yazık amk. isviçreli bilim adamları bile şaşırır lan bu işe. bidaha oku tavsiyem budur.

    (bkz: annesi daha evvel vermemiş seovi)
    7 -3 ... fidelcastro
  3. 3.
    (bkz: isa)
    1 ... guzunamca
  4. 4.
    analarımızın babamıza vermesi sebebiyle, "ee taam?" diyip düşünmeye sevk eden gerçekliktir.

    olayı kavrayamayan bünye "siz temassız mı çıktınız ananızın karnından amk!" diyebilir fakat sözlükte konusu geçen olay evlenmeden vermektir. evli bir bayan için "vermek" kelimesini kullanmak terbiyesizliktir. kocasına vermeyecek de kime verecek, ya da vermeyip ne yapacak? evlenmiş mna koyim sana ne, bırak. gitsin yatla denize açılsın günlerce sevişsin, orospu mu diyeceksin kadına?

    velhasıl kelam, öyle işte mna koyim. hacı o değil de, biz evlenmeden verme meselesini tartışmışız sözlükte, entrymden çıkarttığım anlam o.

    onu da sorarım, bize ne?
    2 -2 ... der meister
  5. 5.
    (bkz: milli olmak)
    (bkz: vermek)
    (bkz: koymak)
    (bkz: sikertmek)

    (bkz: türk cinsel terimleri) ayıp olmuyor mu?
    1 ... edit akbayram
  6. 6.
    gerçekten gerçektir.
    bunlardan bazıları ilk kez babanıza vermiştir, bazılarınızın babaları ise sıralamanın kaçıncı basamağındadır?
    2 -3 ... yazarsam olay olur
  7. 7.
    BiR KADININ BiR ERKEKLE CiNSEL TEMASINI, ERKEK EGEMEN ŞEKiLDE VERMEK DiYE LANSE ETMEK, NEREDEN BAKSAN EZiKLiKTiR. KiMSE KiMSEYE VERMEZ, MEVZUBAHiS CiNSELLiKSE.
    (bkz: amk küfrünü nokta olarak kullanmak)
    (bkz: amk küfrünü virgül olarak kullanmak)
    4 ... bilent
  8. 8.
    hepimizin annesinin, sevdigi ve hayatini paylasmak istedigi insanla iliskiye girmis olmasinin yanlis kelimelerle ifade edilmis halidir. boyle "vermek" filan deyince, bir kevaseden bahseder gibi oluyor.

    igrenclesmeyin, igrenclesmeyelim.

    (#2503337)
    4 ... kopush
  9. 9.
    (bkz: annen verdiği tarihi söyledimi)?
    1 ... kosankarga
  10. 10.
    böyle hassas mevzuların konuşulmasını normalleştirme güdüsü taşıyan bir cümledir.
    5 -1 ... aarbei