bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. .
    hem gerizekalı hem yazar olunabilirken saçma önermedir.
    2 -1 ... tiyansan
  2. .
    bi alem adamlar. eğitimsizi diyor ki illede milletim gerisi yalan. eğitimlisi(!) diyor ki yok bizim diğer ırklarla bir sorunumuz. şimdi adam sağcı olsa az çok kestirirsin ne olduğunu ya da solcu ya da ateist ya da cemaatçi ama harbiden bu kurtçular bi alemler. arabın arap olmayana üstünlüğü yoktur üstünlük takvadadır diye bişey var. bunu desen boynuna sarılır bazıları allah kitap diyor bu adam diye. bazıları ak partili şerefsiz der. hele bitanesi almış eline bir ayeti ayette-aşağı yukarı- gayrimüslimlerle arkadaşlık etmeyin diyor. bunu da almış tayyip erdoğan obamayla arkadaş kuran-a aykırı diyor. lan dingil adam sen din ihlalinin kralını yapıyorsun. millet senin aklına uysa yeryüzünde kan eksik olmazdı. yavuz selim yüzlerce yıl "lailahe illallah ibrahimul halilullah" ifadesiyle hükmediyor. yani allah'tan başka ilah yoktur; hepimiz ibrahimin çocuklarız" düşüncesiyle hükmediyor. ibret al.
    ... cokfarklibiri