bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    galatasaray'ın eski kalecisi.
    2 -1 ... arabaciarabayatasget
  2. 2.
    hayrettinin arkası merkez bankası cümlesinin kurucu,yücelticisi filan falan.
    7 ... trda
  3. 3.
    futbol hayatina bucasporda antrenorluk yaparak devam eden abi.
    3 ... arabaciarabayatasget
  4. 4.
    (bkz: yapma hayrettin)
    5 ... selmagezinir
  5. 5.
    topun zıplama ihtimalini bir türlü hesaplayaman..
    stad ışıklarınınla başı belada olan efsane kaleci
    3 ... msn
  6. 6.
    roma maçındada son dakikada aldairden yumurtlamıştır bir tane,ya böyle gol yenirmi be abicim bide bir buçuk saat bekledin 1 dakika daha bekleyemdinmi?
    2 -1 ... selmagezinir
  7. 7.
    p.s.g maçında iki dakikada iki gol yemişti hatta o zamanın teknolojisi ikinci golu yakalamaya yetmemişti.şaka sandık aslında kalecimiz şaka gibiydi.
    14 ... arabaciarabayatasget
  8. 8.
    (bkz: kaleci hayrettin)
    1 -1 ... arabaciarabayatasget
  9. 9.
    yediği komik gollerle hafızamızda yer etmiş,daha sonra zeytinburnuspor'da kalecilik yapmış ardındanda antrenörlük hayatına atılmış olan eski galatasaray'Lı kaleci.yediği gollerden sonra ilginç bi şekilde "kısmet" derdi.
    2 ... elendil
  10. 10.
    "yapma hayrattin" nidalarinin gizli mizli olmayan bariz oznesi.
    6 ... eksimsi