1. 1.
    hayırlı zaferler arkadaşlar...

    kurulduğu 2001 yılı ve ardından 2002'de iktidara gelmesinden bu yana şu toprakların görüp görebileceği en üst seviyede bir refah zeminini hazırlayarak azimkâr ve cefakâr toplumumuzun yüzünü ak etmiş ve derdine derman olmak için akla hayale gelmeyecek hizmetlerin merkezi halini almış, diğer dünya ülkelerine de örnek bir parti modeli olarak başka devletlerde de buna benzer sosyal reformlar hazırlanmasının temellerini atmış, sayesinde muasır medeniyetler seviyesine pat diye çıktığımız, ekonomik kalkınmanın çat diye yükselmesine ve terörün şak diye bitmesine şahit olduğumuz bu muazzam sisteme; her kadirşinas vatandaşın yapmakla mükellef olduğu üzere oylarımızı atmamız gerektiğinin bilincine varıp, aynı zamanda da muhakkak oyumuzu verdikten sonra gururla ve vakarla haykırmamız gereken slogandır...

    evet sevgili takkedaşlarım; son birkaç gündür ve özellikle bu gece itibarıyla yaptığım sosyal araştırmalar ve toplumsal analizler neticesinde söyleyebilirim ki uludağ sözlük adına acayip mutluyum. hemen hemen herkes ak parti'ye verecekmiş gibi gözüküyor. bunu gururla dillendirmenin yanı sıra bir de madalyonun öbür yüzü kafama takılıyor; yani bazen şahit oluyorum sağda solda millet laga luga yapıp goygoyluyor birbirini "gitsin artık bunlar bıktık amk yeaa" falan diye iktidardan ve istikrardan rahatsızmışçasına hareketler yapıyorlar. ama seçim sonrası bir de bakıyoruz ki ak parti siliyor süpürüyor. heee demek ki şikayet edenler de oyunu ak parti'ye veriyor ama hani çevrelerindeki o kemalist baskı yüzünden söylemeye çekiniyorlar. yoksa bu kadar başarı tesadüfle açıklanamaz.

    bu bakımdan saygıdeğer kardeşlerim; yarın ele ele verip kucak kucağa birbirimizi selamlayıp hep birlikte "haydi yürüyelim zafere tüm oylar ak parti'ye" diyoruz. diyoruz ki cumhurbaşkanımızın alın terine nankörlük olmasın, başbakanımızın yeni yapacağı reformlar askıya alınmasın, meclis ıssız kalmasın, memleket hırsız dolmasın...

    hayırlı vermeler arkadaşlar, lütfen herkes en iyi şekilde versin...

    haydi yürüyelim zafere tüm oylar ak parti ye

    bir de ayıptır söylemesi seçim yasağı falan denmiş. ulan taksim meydanında sandık kurup silah zoruyla oy mu attırıyoruz millete? ne seçim yasağı? propaganda falan yapıyormuşum diye ana avrat sövenler olmuş. kusura bakmayın da bu kafayla size ekmek bile haram...
    5 -6 ... etuuu
  2. 2.
    neden zafere yürüyoruz yahu.
    ... metolika
  3. 3.
    haydi yürüyelim zafere tüm oylar ak parti ye
    3 -6 ... system error
  4. 4.
    Abi yürüyeceğimde, ayağım ağrıyor siz önden gidin, ben ardınızdan gelirim . Bol gazlı bir slogandır.
    1 -1 ... ayazhan
  5. 5.
    siz anca tayyibe yürürsünüz.
    2 ... ugri28
  6. 6.
    Bugun calışan aktroller çift yevmiye alıyorlar herhalde.
    ... mighty core
  7. 7.
    Aklıma şirinlerin müziği geldi.

    Laaalaaaalalaaalaaaalaaaa
    ... metrobus insani
  8. 8.
    (bkz: trollemeyi en iyi biz biliriz) 10 defa oy kullansam birini bile vermeyeceğim beyanattır. bu ülkenin genç beyinleri gelecek hakkında umutsuzsa, tübitak gibi bir kurumun başına hayvanat bahçesi müdürünün getirildiği bir ülkede insanca yaşamak için yurt dışına gitmeyi düşünenler varsa, ekmek almaya giden 16 yaşındaki bir çocukcağız hem canından oluyor hem de ailesi yuhalatılıyorsa (daha yüzlerce şey sayabilirim) hatayı biraz kendinizde arayın. bazıları senin benim vergilerimizle 1150 odalık sarayda , ceylan derisi koltuklarda otururken ; 3 kuruş emekli maaşıyla yaşayamadığı için 60 yaşından sonra iş arayan dedelerin , büyükannelerin sesine kulak verin."kadın erkek eşitliğine inanmıyorum , tecavüze uğrayan doğursun gerekirse devlet bakar, kadınlar iş aradığı için işşizlik yüksek ve tecavüzcü kürtaj yaptıran tecavüz mağdurundan daha masum" gibi vahşice söylemlerle kadına şiddeti destekleyenleri unutmayın. bu ülkenin gençleri aptal değil saygıdeğer(!) büyüklerim. Son olarak, "çalıyor ama yapıyor" gibi bir zihniyet asla kabul edilemez.
    Seçimler öncesi ellerinde tuttukları kur'an-ı kerimi biraz okudularsa bilirler "kur'an oku der , çalmayınız der çalmayınız". Çalmadan da devlet yönetilebileceğine inanıyorum çünkü normal olan da bu. (bkz: çok doluyum sözlük)
    ... quasimodo ruhlu esmeralda