bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    alışmak ve sevmek arasında bir durum vardır ya.. işte o durumdayken saçma sapan kararlar verirsin çevreninde etkisiyle.. hele bide sağlam bi imkansızlığa sahipsen yandı gülüm keten helva.. saçmalıkları altalta, yanyana sıralamaya başlarsın.. ayrılmaya kalkarsın önce çünkü korkmuşsundur kendi imkansızlığından ya da alışkanlık olmasından.. sonra ona git dersin: gider.. canın yanar,için kavrulur ağlarsın büle olmasını istemezdim diye onunla beraber.. "biraz daha knuşalım kapatma telefonu ama bak bu son" dersin her seferinde.. sende kopamazsın ama o kopar bigün..
    pişmanlığın başlar işte bu noktada.. her gece ağlamalar.. ağrı nöbetleri, halüsinasyonlar.. bir asosyallik alır gider ki hiç senin tarzın diil.. her şarkıyı ona yormalar, fallar, rüyalar, plakalar, safsatalar..
    gel demek zor olmaktan çıkar artık çünkü herşey yeterince zordur zaten.. ve gel dersin.. gelmez! işte o an kan kaybettiğini hissedersin.. içinden bişeyler kopar taa derin yerlerinden.. ağlar yalvarır tepinirsin çocuklar gibi.. ama yok! gitti giden!
    bi gün hat değişir..öbür gün msnden engellendiğini farkeder küfürler edersin.. maillerin ardı arkası kesilmez, yazdıkça yazarsın..
    ve bom! bi gün aynaya baktığında kendini bi sokak kedisi kadar çaresiz hissedersin.. yaraların ağırdır ve yardan armağandır..
    3 ... tulbentustundesakiz
  2. 2.
    insanın rüyadan çıktığında anlamasını sağlayacak durumdur.
    ... arabaciarabayatasget
  3. 3.
    (#3354378)
    1 -1 ... kopush
  4. 4.
    ebeveynin rahmetli olması durumunda epey bir süre bünyeye kalıcı olarak yerleşcek olaydır, üzücüdür, korkutucudur allah göstermesindir. şu anneler gününe yaklaştığımız günlerde hoş olmayan şeydir.
    (bkz: son zamanlar duygusalım sözlük)
    ... norvecli balikci
  5. 5.
    öyle iki arada bir derede kalmak durumudur işte. gittiğinin farkındasındır aslında da, kedine itiraf etmek istemezsin. çünkü kendin de anlarsan gittiğini, gerçekten gidecektir bir daha gelmemek üzere hem de.
    2 ... lalenguademariposa
  6. 6.
    kendini kandırmaya devam etmek.
    ... mrs lautrec
  7. 7.
    genelde aşk mevzularında yaşanılan hadise. çok seviyorsunuzdur, o sizin diğer parçanız gibi bir şeydir aslında lakin arada unutulan bir şey mevcuttur. acaba siz onu tamamlayan mısınızdır, işte mühim olanda budur. e peki devamında ne olur? onun "parçası" olamayınca "terkettiği" olunur. bu bir süre kabullenilmez. zira aşkın gözü fena halde kördür. belki bir tokattır insanı geri getiren. gerçi o tokatlarda fenadır.
    ya evleneceği haberini alırsınız ya "seni seviyorum ama..."sı vardır karşı tarafın.
    ve evet; o "ama" samimi gelmez, yakar, yıkar.
    lakin bir de zaman denilen müthiş olgu mevcuttur. onun yıkıcı değilde yapıcı tarafını gözler durursunuz. yani zamanın her şeyi yenileyeceği beklentisi içinde kaybolur gidersiniz.
    1 ... roark
  8. 8.
    Niye gittiğine anlam verememekten kaynaklanıyor olsa gerek.
    ... la belle indifference
kapat