1. 1.
    ülkesindeki savaşta mağdur olup(!) türkiye'ye sığınan ve akp'lilerin ümmet kardeşi olan mazlum(!) suriyelidir

    orospunun çocuğu vicdansız ortadoğu faresi. havalı tüfekle sokak kedilerine ateş ediyor ve bir sokak kedisini vuruyor.
    bir vatandaşımız da bunu yakalıyor, elinden tüfeği alıp polise teslim ediyor.

    işte kedileri vuran entarili ortadoğu faresi;
    https://streamable.com/isr7e

    ulan zaten bizim ülkemizde yeteri kadar psikopat var, bir de bu suriyeli şerefsizlerle uğraşıyoruz.
    31 -6 ... tengir budun
  2. 2.
    orospu çocuğunun tekidir.
    7 ... nik o latesla
  3. 3.
    muhtemelen antepli veya kilisli biridir. suriyeli tüfeği nerede bulacak aq.
    6 -9 ... frank lucas
  4. 4.
    akape'nin vatandaşıdır.
    5 -2 ... abhartach lynch
  5. 5.
    bunlar adam olsa etekle gezmez.
    8 -1 ... eti cin baba
  6. 6.
    (bkz: orul orul orospu çocuğu)
    8 -1 ... turkmen begi
  7. 7.
    kimleri soktular ülkeye amk.
    3 ... sebbaha kadar mokoko
  8. 8.
    her genelleme gibi buda yanlıştır. suç kişisel burada.
    3 -4 ... bittimiacaba
  9. 9.
    hala anlayamadı insanlar, suriyeliler yanlış, yamuk bile olsa onlara laf söylemeyin, akepeliler sanki analarına küfür etmişsiniz gibi savunmaya geçmek zorunda kalıyor.

    suriyeliler yapmaz öyle şey, bireysel birşey o, suriyeliler bir melek, kardeşimiz yanlış yapmışsa uyarırız olmadı bahçeli ev veririz kendilerine.
    7 -2 ... narcomedian
  10. 10.
    akp li değilim diye milyon kere soyledim. - birileri gibi faşist de değilim.
    1 -1 ... bittimiacaba