bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    turk gencının birbirine uyumaya gıtmeden once soyledıgı cumle.
    4 ... hendrix
  2. 2.
    (bkz: hacı yatmaz)
    105 -9 ... mia
  3. 3.
    "hocam" lafının yaygınlaşmasından ötürü orijinal olmaya çalışan türk gençliğinin birbirlerine karşı kullandıkları yeni hitap türü...revaçtadır.
    1 -2 ... meseodunu
  4. 4.
    'hacım starbakısa gidelim mi' diyen gençtir. cevap olarak tabii ki bi siktir git çay koy denmelidir. ayrıca ardından 'hadi hocam biz de simitimizin yanında çayımızı içelim' denmelidir.
    2 -2 ... speedygonzales
  5. 5.
    - haci yattim ben.
    + sonra ne oldu?
    - sanayiye gittim jilet yaptılar.

    (bkz: iğrenç espriler)
    4 -4 ... alismadik gotte duran don
  6. 6.
    multiplay olarak herhangi bir bilgisayar oyunu oynayan insanların birbirlerine verdikleri sinyaldir.

    örnek; köprüyü koruyan kişi vurulmuştur ve bu cümle ile arkadaşlarını uyarır.
    2 ... luke skywalker
  7. 7.
    (bkz: bir hitap şekli olarak hacı)
    2 ... esturealba
  8. 8.
    "bu gece toplanıyoruz, içiyoruz s.çıyoruz sabahlıyoruz hafız, uyumak yok bu gece." düşüncesiyle birbirini gaza getirip toplanan 4-5 ergene, saatin ilerlemesiyle beraber uyku bastırması sonucunda, grup içerisinden çıkan çatlak seslerden biri.
    1 ... timsah
  9. 9.
    (bkz: hacıyatmaz)*
    2 -1 ... noktalivirgul
  10. 10.
    iddaa kuponu tutmamış yeni nesil türk gençliğinin ağzından düşen cümlecik. *
    1 -1 ... tepsi mudafaa