1. 1.
    Aynısını tl için söylemiştim,ultra zeki arkadaşlar o zaman TL’nin değeri daha fazla düşer demişlerdi.Sonra aniden kafamda bu fikir belirdi;o zaman bizim hükümet dolar bassın doların değeri düşsün .

    (Fikir bana aittir izinsiz alıntılamayınız)
    7 -1 ... charles beckendorf
  2. 2.
    Dolar basarken yakalanırsak bazılarının bize basmasıyla sonuçlanacak eylem.
    4 ... koca gotlu ogretim uyesi
  3. 3.
    Kalpazan vatandaşlarımız eminim ki devletten daha güzel basarlar. Eğer böyle bir şey düşünüyorlarsa kalpazanlıktan içeride yatan kişilere bu işlerin devredilmesi daha iyi olur.

    Edüttürüdüt : imla.
    4 ... gethere
  4. 4.
    önce şu şarkıyı dinlesinler dolar basmadan:

    https://video.uludagsozluk.com/v/siz-istifa-ettikten-sonra-iflas-eden-eski-patron-114347/

    ... monk of monkmountain
  5. 5.
    hükümet anca bize basarken çok saçma bi öneri. değil mi yazar?
    2 -1 ... lan senin de nickinin de amk
  6. 6.
    Sallamasyon bilgi: her ülke kendi parasını kendi basar. O sebeplen amerikanın bizden kan almasıyla
    Sonuçlanabilir.
    Ama efsane fikir tuttum bunu.
    1 ... yazar x
  7. 7.
    dolar basacak kağıt bile kalmadı battık lan battık.
    2 ... ocus
  8. 8.
    hükümet dolar bassın
    1 ... kunteperist
  9. 9.
    hükümet dolar bassın

    - hükümet.
    1 ... gethere
  10. 10.
    krall ya niye bu bizim aklımıza gelmedi.
    1 ... kediciksiz adnan hoca