1. 1.
    Siktir ordan denilesi bi çağrıda bulunmalarıdır.

    Yok kaptanlar forma değiştirsin, yok sarılalak poz verelim, yok tribünlerde hep birlikte mazbata için tezahürat yapalım vs. Ekrem reisi biz de destekliyoruz da, o ayrı bu ayrı. Siz onu arena'da bize topluca saldırmadan, hasan şaş kekosunun hiçbir vukuatı olmayan skrtel'in boynunu sıkarken, paratorun küfürler yağdırırken, futbolcularımıza sürü halinde saldırırken, belhanda ve donk'un yaptığı çingeneliklerinden önce düşünecektiniz. Şimdi siktik belanızı. Gelin siz bi..
    3 -6 ... aslolan fenerbahce dir
  2. 2.
    az öpün mü ? demişler. olur canım buraya kadar gelmişken.
    1 -1 ... teflon
  3. 3.
    Ulan çok ihtimal vermiyorum ama, olur da bu amk Kadıköy'ünde bu sene kazanırsak sabaha kadar yazıcam.
    Tek övünç kaynağınız olan içerde yenilmeme saçmalığı da son bulmuş olacak.

    Kafanı sikicem senın sabaha kadar.
    5 -2 ... plasee
  4. 4.
    nedense her zaman kadıköy'de oynanacak maçlardan önce yaşanıyor. gs medyası da "önemli olan kardeşlik yav" diye kafa sikiyor bir hafta boyunca. sadece bugünkü maça özel bir durum değil. yıllardır böyle yapıyorlar.

    sonra toki arena'ya gidince tuvaletçileri dahil hepsi fenerbahçeli futbolculara saldırıyorlar. tekme tokat allah ne verdiyse. kadıköy'e gelince "imi biz kirdişiz itli tirnik gibiyiz" diye kafa ütülüyorlar. de siktir ordan. etle tırnakmış.

    biz hiçbir zaman kardeş olmadık sizinle. eğer bunlarla kardeş olduğunu düşünen varsa fenerbahçeli olduğunu zannetmesin sakın. bunlarla kardeş olmak çubukluya ihanet etmektir.
    1 -5 ... metro
  5. 5.
    barış anca şikecilere 2 posta kaydıktan sonra gündeme gelebilir.
    2 -1 ... david addison
  6. 6.
    barış için zeytin dalı uzatmaktır.

    sonra tt arena'da dayak yiyince ağlıyorsunuz. kadıköy'de efendi olun, arena'da dokunmayız size.
    anlaştık mı ?
    1 -1 ... gina carano
  7. 7.
    Boş iddia. Jailson denen it zaten rahat durmaz. Ne olacaksa olsun.
    4 -1 ... flat head