1. 1.
    Ideolojik değil başlığım. Kendime cevabını veremediğim sorularım var. Yazar arkadaşlardan bilen biri olur ve cevpları söyler diye umuyorum. iki kişi öldü. Öncesinde konser izni verilirse eylemden vazgeçerim denildi. Bunlar terörist. Teröristlere konser izni mi verilirmiş dedik. Konser yapmalarına izin verildi şimdide. Bu insanlar terörist değillerseydi eğer ölmelerinden önce konser izni vererek iki insanın canı kurtarılamazmıydı? Teröristlerse eğer koskoca devlet teröristlere nasıl konser izni veriyor? Yaptıkları müzik türü olarak ve ideolojik olarak zerre ilgim ve alakam yok. Hem şahıslarla hemde müzik grubuyla. Konser izni verildi haberini okuyunca bu iki soru geldi aklıma ve cevap bulamadım. Bu sebeple bir bileni vardır belki diye açtım başlığı.
    3 -3 ... huzursuz adam
  2. 2.
    Pkk ile açık açık ilişkileri bulunan zatlara verilen konser izni. (Çok sorusu olanlar biraz da kafasını bu gerçeğe yorsun.)

    Yok efendim işte acaba mı, sanat işte yahu diye boş laf yapanları kınıyorum.
    Eğer haber doğru ise,
    Konser adı altında yapılan Propagandaya izin veren makamı ayrıca kınıyorum.
    3 -1 ... game of thrones taki kerhaneci
  3. 3.
    öyle bir izin zaten verilmedi diyor valilik.
    2 ... teflon
  4. 4.
    Yahu bir kere yanılsam dişimi kıracağım. Yine başlanmış pkk bilmemnelere. Yahu okuduğunu mu anlamıyor insanlar? Vallahi hayretten hayrete koşuyorum. Ben bir vatandaş olarak devletimin bir öyle bir böyle yapmasını anlayamıyorum. Gelmiş pkk bilmem ne diyor. Gayet açık bir şekilde sormuş olmama rağmen tekrar sorayım madem ki bu grup pkklı teröristlerden oluşuyor. Konser izni nasıl verilebiliyor? Bunun neyini idrak etmekte zorlanıyor insanlar? Vallahi bu gidişle insanlarla iletişim slm, asl seviyesine kadar inecek. Dümdüz cümleleri izah etmek için bir sürü cümle daha kuruyorum. Be hey insanevladı benim bu konuyla ilgili ideolojik tavrım yok. Benim işim zaten değil terörist olup olmadıklarına karar vermek. Hukuk, adalet organlarının işi bu. Bir vatandaş olarak konu hakkında bana mantıksız gelen şeyleri izah etmeye uğraşıyorum. Ulan bir tek bir güruh vatanperver ve mümin. Kalan herkes kafir ve terörist. Allah ıslah etsin. Konuya dair kurduğum cümleleri grubu ya da pkkayı savunuyormuşum algısına kalkışan herkesin allah belasını versin diyorum. Diyecek başka birşey bulamıyorum çünkü. Soğan cücüğü kadar beyniyle gönderme yapıyor. Ya sabır yarabbim. Ulan, evet ulan diyorum zeka küpü, dahi insan, şu üstün aklınla aydınlatırmısın benim gibi bir cahili?Koskoca devletimiz pkklılara konser izni mi veriyor? Söylediğin bu çünkü. Parmak bastığın büyük gerçeklere devletin aklı mı ermiyor? Senin mi aklın eriyor sadecé? Ya sabır. Aynı ülkede aynı dili konuşan insanlara türkçe olarak en basit şeyleri izah etmek bile bazen mümkün olmuyor. Vallahi hayret oğlu hayret. Devletin yargı sistemi benim ya. Kimin suçlu kimin masum olduğna karar vereyim. Neyse ya.

    Edit; çok soru soranmışım allah'a şükür aklımın çalıştığının ispatı olarak görüyorum soru sorabilmeyi. Avukat, savcı, hakim olmak zorunda değilim birşeyin mantıksız olduğuna karar verebilmek için. Aman ha soru falan soraya kalkma sen. Mazallah, kafan falan çalışır. Durup dururken iş çıkartma kendine.

    Edit; izin yok deniliyor. Bu belirsizlik, bir öyle bir böyle normal mi? Ne oldu şimdi? Belli değil. Net değil. Anlayamadığım şey belirsizlik halleri zaten.
    1 -1 ... huzursuz adam