1. 1.
    genç kaynana şehvet uyandırır
    Normal insanlar eşlerinin annesine ve babasına şehvet duymazlar. Bunlar nerde yaşıyorlar, nasıl bir kafa yaşıyorlar merak uyandırıcı!
    16 -5 ... vaveylla
  2. 2.
    hemen alacaksın içeri bunu diyeni. sen kimsin de islam adına konuşuyorsun?
    12 -2 ... faytonfayt
  3. 3.
    Utanamıyorum bile bunlara... Utanmak hafif kalır. Hiçbir tepki veremedim. Bu nasıl bir sapkınlıktır yahu... Eminim bunlar dağdaki taşları da şehvet içeriyor diye şeetmeye kalkarlar... Tuhaf.
    6 ... seattle sanayi odasi
  4. 4.
    Haha bu herif kesin kaynanasina hallenmistir böyle konustuguna göre.
    10 ... karton toplayan cocuk
  5. 5.
    Sapık orospu çocuğu. izaha, tanıma gerek yok.
    10 -1 ... plasee
  6. 6.
    deliği olan her şeye şehvet duyar bunlar.
    4 ... suppiluliuma
  7. 7.
    (img:#1634313)
    11 -1 ... seattle sanayi odasi
  8. 8.
    Ne diyeceğimi bilemiyorum sözlük. Daha 1 ay önce saçma sapan konuştu diye önce ihraç edip sonra tekrar işe aldıktan sonra yine aynı boku yemesinden sonra bakalım. Türkiye kamuoyu ve adalet sistemi bu adama ne yapacak.

    Pardon ya unuttum sayın rtenin ne diyeceği daha önemli.
    4 -2 ... mata as
  9. 9.
    Sevdiğim insanın annesi yani sonuçta. *
    1 ... n dakota
  10. 10.
    bunlar ne yiyip ne içiyor acaba?
    5 ... asosyal345