1. 1.
    kadının geçmişi, erkeğin ise geleceği(istikbali) önemlidir...
    6 -5 ... vodka
  2. 2.
    daha önce başkalarıyla cinsel seks yaşamış kadınlara söylenir ki ürküp kaçmasın, her gün sizle sevişmeye devam etsin. elbette iş bitince sepetlenir. budur yani. insan evladı böyle sahtekar, riyakar işte.
    7 -1 ... yozishanko
  3. 3.
    geçmişin beni ilgilendirmez diyen adam için, geçmişin önemlidir aslında. geçmişin onu ilgilendirir yani... gerçekten geçmişin onu ilgilendirmiyor olsa bunu dile getirmez, zaten ilgilenmez.
    1 ... iyilik yapilir kotuluk edilir
  4. 4.
    + senin geçmişin beni ilgilendirmez sevgilim.
    - o zaman sana çok acı bir gerçeği açıklacağım. ben eskiden orospuydum.
    + e5 e atıyım seni ordan kaçarım ben o zaman.
    1 ... tg07
  5. 5.
    it uğursuz da olsan, sürtük kevaşe de olsan beni ilgilendirmez, nasıl olsa bir gelecek planım yok ben dalgama bakarım mantığında ki insan söylemi.
    3 -1 ... karpuzkabugu
  6. 6.
    aslında gerçekten sevmediğimiz kişiye karşı söyleriz bunu. şahsen sevdiğimin geçmişi ilgilendirir abi beni tanımak isterim öğrenmek isterim.
    1 -1 ... supremo
  7. 7.
    +nalan geçmişinede herkeze verirmiydin?
    -evet.
    +ozaman geçmişini s...yim
    ... chinoo
  8. 8.
    konu edilen şahsın kendininde olduğu geleceğine odaklanıldığı zaman söylenen cümle.
    ... tomato
  9. 9.
    yeni başlayan bir ilişkide söylenen ilk yalan.
    "geçmişinle ilgilenmiyorum, yaşadıklarına saygı duyuyorum ama beni benden öncesi ilgilendirmez"... hassiktir ordan. ibnetor..

    tamam hadi o bayan senden önce seviyeli, saygı dolu bir ilişki yaşamış olabilir, hatta bakire bile olmayabilir, kadın kendisini bilen akılı başında birisi de olabilir. ama sen geçmişini sorgulamadan bunu nereden bileceksin? hadi kadının yüz kızartıcı bir suçu olmuşsa, çok bariz ve affedilemeyecek huyları var ve bu yüzden beşeri ilişkilerde sorun yaşıyorsa? hadi kadın bildiğin orospuysa, yani zamanında kendini para için pazarlamış falan filan. örnekleri çoğaltılabilir. bunları bilmeden nasıl bir ilişkiye başlamak, o kadını sevmek istersin? ama diyorsan ne aşkı ne sevgisi ben çakarım, işime bakarım. sana lafım yok. ya öbürleri?
    1 -1 ... b a k u n
  10. 10.
    Metin üstündağ ın bir karikatüründe çok güzel anlatılan durum;

    Erkek:benden önceki hayatın inan beni hiç ilgilendirmiyor..kimlerle nerede,hangi pozisyonlarda,çatır çatır yardırdın hiç merak etmiyorum.. ta-mam-mı et-mi-yo-rum.
    Kadın: !?
    ... herbokubilenadam