1. 1.
    hastalara, kaza geçirmişlere, zor bi sınavdan çıkmışlara vb. söylenen laf. hani geçsin bi daha gelmesin anlamında.
    2 ... redwinemania
  2. 2.
    duman in seni kendine sakladim albumunden bir parca.

    yoruldum sıkıldım
    peşinden koşa koşa
    ben anlamam güzelim
    sen anlat külahıma

    yasakmış günahmış
    konuşsun doya doya
    zorlama güzelim
    karışmam aranıza

    aranızdan çıkmadı bir adam
    yolunuza ermedi hiç kafam
    kaçamadım o da benim hatam
    geçmiş olsun şimdi her şey yalan

    daraldım usandım
    elinden kaça kaça
    ben anlamam güzeli
    uzak dur yakınıma

    zararmış ziyanmış
    konuşsun doya doya
    elde mi güzelim
    alıştım acısına
    3 ... looser
  3. 3.
    gıden sevgılının ardından kısının kendıne soyleyebılecegı ıyı nıyet cumlesıdır.
    1 ... painkiller
  4. 4.
    öss'den çıkan arkadaşlara söylenebilecek söz öbeğidir. hayırlısıdır. iyi tatiller, keyfini çıkarındır.
    2 ... sally
  5. 5.
    sınav sonrası duyulan sözdür. genelde zor olan sınavdan sonra geçirilmiş olsun diye abukluklar yapılır.
    1 ... scarface
  6. 6.
    (bkz: gecirenler sagolsun)
    4 -1 ... salca
  7. 7.
    duman ın son albümdeki en güzel parçalarındandır. çok güzel sözlere ve melodiye sahiptir. diğerlerinden daha bir grunge durur sanki.
    2 -1 ... kisil
  8. 8.
    trafik canavari gibi bir illetin asfaltlara hain pusular kurdugu ulkemizde otobus seyahatleri ardindan muavin tarafindan dile getirilen söz.

    -cumleten gecmis olsun kazasiz belasiz vardik, hayret valla
    -ne hayreti lan manyak misin?
    -öyle deme abi otobüsün frenler tutmuyor
    -neee!?
    -ahı ahı korkma abi kaptanimiz cok tecrubelidir
    -bi siktir git lan
    -ahı ahı ahıhıh iyi gunler abijjim. evvvet bagajlari almak icin siraya girelim lutfeeyyn.
    ... antistar
  9. 9.
    (bkz: iyi dilek temennisi).
    ... kurremkarmerruk
  10. 10.
    (bkz: herkese)
    ... kurremkarmerruk