1. 196.
    (bkz: tespit gibi tespit)
    amma velakin bazen bir fotoğraf bir çok sözcüğün birleşiminden de iyidir. onu da es geçmeyelim şimdi.
    6 -1 ... i am lucifer
  2. 195.
    öncelikle altını çizeyim;

    ben de sözlüğü instegram gibi kullanıyorum!

    lakin şu istatiğe bakıyorum; en beğenilen 40 entry'nin 13'ü "anın görüntüsü"

    içinde herhangi bir "kelime, cümle" içermeyen fotoğraftan oluşan entry en beğenilense kitle belli arkadaşlar..

    ben artık sadece fotoğraf paylaşırım hacı sfhjksfhjk..
    ... alwayssleepy
  3. 194.
    olağanüstü enteresan bir duruma sahne olmuş entrylerdir.

    (bkz: çok zeki insanın nasılsın sorusuna vereceği cevap) başlığındaki,

    (bkz: #31539922) numaralı entry hatırı sayılır bir oy alarak geçen haftanın en beğenilenleri listesine girmiş.

    işin tuhaf tarafı şu ki,

    aynı entry şahsım tarafından daha önce girilmiş ama her nedense o kadar da ilgi görmemiş:

    (bkz: #31468191)

    şimdi sorum şu:

    oğlum siz kolpa mısınız lan, adam mı seçiyorsunuz?

    adam bildiğiniz kopyala yapıştır yapmış, göklere çıkarılmış,

    biz bu işin imalatını, ihracatını yeri gelmiş ithalatını yapmışız ama yoook.

    utanacağınızı bilsem suratınıza tükürürdüm ama siz ondan da anlamazsınız.
    1 ... aglama duvarinda gulesim geldi
  4. 193.
    Oha lan Daha da buraya bakarsam siksinler istatistiğidir. Rezalet.
    ... plehtin
  5. 192.
    biri efsuncu'yu durdusun. önceden o listeyi okur hayvanlar gibi gülerdik. bu adamın kaç feyki var amk. kendi kendini liste başı yapıyor irem derici gibi.
    1 ... magna carta
  6. 191.
    efsuncu nickli yazarın tam 31 tane entry soktuğu liste.
    1 ... gecelerin yorgancisi
  7. 190.
    körler sağırlar birbirini ağırlar durumudur.

    (bkz: sözlüğün eurovision a dönmesi)
    2 ... hitotsu
  8. 189.
    listeye girdiği için birsürü eksi alacak entrydir.
    ... merveyitavla
  9. 188.
    daha daha geçen haftanın beğenilen entryleri olarak hala aynı şekilde durmaktadır. kaç gün geçti yine güncelleme olmamış. bende mi öyle gözüküyor yoksa. ayın 5 ine ait giriler var.
    3 ... gecelerin yorgancisi
  10. 187.
    --spoiler--

    5.

    (bkz: sözlük yazarlarının itirafları/#24345657)

    Abz33


    6.

    (bkz: bu dünyadaki en saçma şey/#24323812)

    Abz33
    --spoiler--

    gidip şu iki çalıntı entryi oylayarak, arka arkaya bu listeye sokanlarca anası sikilen listedir.
    bu adama kızmanın manası yok ki, bu tarz adamların işi bu, facebook twitter dan arakladıklarını çaldıklarını yazarlar başka yazacak bi sikimleri yoktur fakat bu çalıntı şeyleri beğenilenlere sokanlara ne demeli?
    neyse bişe dememeli.. süper bi listedir özetle. mikkemmmelll...!
    1 -2 ... komunistimam