1. 1.
    (bkz: ota boka özenen tipler)
    3 ... gladio78
  2. 2.
    (bkz: gaffur esprileri ne lan)
    3 -1 ... darklove
  3. 3.
    (bkz: tirbiyesiz)
    4 -1 ... sıçtırtma lamasına
  4. 4.
    (bkz: yoksa siz gaffuru beğenmiyor musunuz)
    3 -4 ... ismini vermek istemeyen yazar
  5. 5.
    kendi espri yeteneği gelişmemiş insanların film ve dizilerden duydukları komik esprileri her zaman dile getirmelerinden dolayı karşı tarafa verdikleri rahatsızlık olayıdır.

    ***batıya özenipte kendi ülkemize zarar vermekten iyidir.***
    3 -1 ... sigarasi olan var mi
  6. 6.
    aslında gaffurla ilgisi olmayan durum. önüne ne verilirse onu kendi zevki sanan bu mahlukat gaffurun modası geçince yeni bir oyuncağa yumulacak ve bu böyle sürüp gidecek.
    2 -1 ... kargabeyaz
  7. 7.
    avrupa yakasından mıdır bilinmez her dönem, karakterlerinden bir tanesinin gerek konuşma şekli gerek se espirilerinin dillerde pelesenk kıvamında laçkalaşmasıyla istemsiz olarak gerçekleşen tiksinme durumudur.

    selin vardı bir dönem. oha falan olmaktan oha filan oluyorduk milletçene. gitti ve bitti.
    hızlı tüketiyoruz allahtan .kestirip atabiliyoruz iyi hoşta, hiç vakit kaybetmeden yeni karakterleri yeni söylemleri oturtuyoruz hayatımızın baş köşesine.

    iyi mi yapıyoruz kötü mü? tam şey edemesekte, öykünmeyi bir hayli abartıyoruz.

    (bkz: bokunu çıkarmak)
    4 -1 ... dancing in the moonlight
  8. 8.
    son zamanların trendinden tiksinmektir. biri bir laf eder, sonra bir kahkaha kopar. eheheh bu idiotlar neye gülüyor böyle, bi şey mi kaçırdım yoksa şeklinde karalar bağlarken, kısa bir süre sonra süper bir açıklama gelir: "hani avrupa yakasında gaffur var ya.."

    bir şey ne kadar basitse o kadar popüler oluyor galiba.
    aman allahım avrupa yakası fanlarına hakaret ettim.
    6 -2 ... sokak perisi
  9. 9.
    (bkz: gaffur sensin esprileri de)*
    2 -2 ... yasakani
  10. 10.
    Oluşum sürecini tamamlamamış bünyelerin özentilerinin dışa vurumu.
    1 -1 ... cmoslogic