1. 1.
    gidecek misiniz sorusuna suriyelilerin cevabıdır.

    çoğu gitmeyi filan düşünmüyorlar. bir çoğu zaten kuzey suriye'yi tanımıyor. hemen hepsi kaynaklarını türkiye'ye getirdi ve türkiye'de bir iş ve hayat kurdular kendilerine. şimdi güvenli bölge kurulsa bile bilmedikleri dağ başı , iş olmayan bir yere gitmek istemediklerini belirtiyorlar.

    bunu konuşulan tüm suriyeliler söylüyor. güvenli bölge olsa da gitmeyeceğiz diyorlar. e o zaman askerimiz neden şehit oluyor ?
    5 -1 ... sevgikelebegi
  2. 2.
    daha 4 s kuralını öğrenecek kadar ülkemizi tanımamış suriyelidir. hükümet göndermese halk gönderir "kibarca" hiç merak etmesin..

    güvenli bölge kurulsa da gitmeyeceğiz
    13 -1 ... mel mel bakan gibson
  3. 3.
    MÜTHiŞ BiR SORUN DAHA BUNUN ÖNÜNE FAKiR OLANLARI ANCAK SINIR DIŞI ETME OLAYI iLE GEÇiLiR. ZENGiNLER BIRAKILIR FAKiRLER KOVULUR. GEÇMiŞ OLSUNDUR. (bkz: ZALiM DÜNYA)
    ... similadon
  4. 4.
    muzaffer usta'dan geliyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=NT4Ij-knk_Y+
    ... serdarsl06
  5. 5.
    Vatandaşlık alan gitmez de, diğerleri bir şekilde...
    ... her derde derman
  6. 6.
    fatih itfaiyenin yanında ki meydanda düzenli olarak toplanan, suriye bayrağı açıp gösteri yapan, hiç bir şekilde bu ülkeden gitmeyecek suriyeli asalak sözleri..
    suriyeliler bu ülkeye ilk geldiği yıllarda akp fanı, akp şakşakçısı, aynı zamanda fetö fanatiği bir piçe dedim ki; bunlar bu ülkeden gitmez. o da inatla savaş bitsin gidecekler demişti.
    üzerinden yıllar yıllar geçti. o piç artık fetö düşmanı oldu. ama akp şakşakçısı olmayı bırakmadı. şimdi gördüğüm de yine aynı muhabbet geçti. bunları buradan hiç kimse gönderemez. o piç; güvenli bölge temizlensin gidecek diyor.
    bizim piç aylardır işsiz. daha önce çalıştığı işe suriyeli almışlar. bundan şikayetçi.

    bunların buradan gitmesi teknik olarak bile imkansız. diyelim ki hükumet değişti ve suriyeli göçmen karşıtı, türk dostu bir hükumet geldi. bütün gücünü de suriyelilerin gitmesi için harcadı, heriflerin kayıtları bile yok. bir çoğu zaten türkiye vatandaşı yapıldı. kimi nasıl bulacaksın? ev ev dolaşıp gbt mi yapacaksın? nazilerin yahudileri aradığı gibi suriyeli mi arayacaksın? gideceklerine inanların aklı buna basıyor mu? bunlar bize girdi.! gerçekleri kabul edip bundan sonrası için aklınızı başınıza toplayıp oyunuzu verirken iyi düşünmekten başka yapacağımız hiç bir şey yok.
    https://www.youtube.com/watch?v=IwdPrtH-LiY+
    3 -1 ... aklimakomikbisigeldi
  7. 7.
    sinir bozan suriyeli söylemi.

    oturduğum semtte görüyorum bunları. bol bol manav açıyorlar.
    hatta laborant bir arkadaşım var, çalıştığı laboratuvarda şahit oluyor. sakat erkeklerle falan evleniyorlarmış.
    ben de gideceklerini pek sanmıyorum.

    motor üstünde kız kesen, sokak ortasında kahkahalarla saate bakmaksızın gülen öküzlerin bir an önce gitmelerini temenni ediyorum.
    1 -1 ... seize the day
  8. 8.
    Yapimda ve yayimda emegi geçen herkesin allah belasini versin.
    1 ... karton toplayan cocuk
  9. 9.
    onlar zaten 'güvenli bölge'deler amk.
    rahatlarını niye bozsunlar?
    1 ... di anforgivin
  10. 10.
    Hepsi gidecek merak etmeyin.
    Böyle algıları bırakın.
    Adamlar mazlum mazlum duruyorlar burda.
    Etliye, sütlüye karışmıyorlar.
    istatistiklere göre 8 yılda 4 milyon suriyelinin işlediği suçlar 8 yılda ingiltereden gelen bir avuç turistin işlediği suçlardan 4 kat daha az.
    1 -7 ... hayat guzel