bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    dünün en saçma cümlesidir.
    2 -5 ... kukla
  2. 2.
    günün en saçma cümlesi

    çalışmayan personel ne ola ki?
    2 -1 ... entry ne be
  3. 3.
    iddaa bayiilerinde her gün yeniden ve en baştan bıkılmadan söylenen o cümledir.

    ( - selam beyler bugün kesin koyucaz çocuğu kesin bak eminim. ) ahanda bu.*
    + (bkz: yav he he) geç otur mal hoş geldin geç.*
    1 ... mayom neyim yok benim
  4. 4.
    -hadi kendine iyi bak.
    2 ... kuyruk yagi
  5. 5.
    ''tek maçtan yattım hacı'' .. budur.

    adam iki maç oynamış zaten amk.
    1 ... hipnozcu
  6. 6.
    Zili çalarım annem kapıyı açar;

    -Oğlum sen mi geldin ?

    Bir dükkana girersin, bir malın fiyatını sorarsın;

    -Kardeş onun fiyatı 100 tl ama sana 80 olur.
    ... yovanta33
  7. 7.
    cebimde sigaram var, param olmasa da olur amk....
    1 ... sonerdogan
  8. 8.
    her insan sıçar. evet büyük ya da küçük her insan yediği ile doğru orantılı olarak sıçar. ayrıca güzel kızlar da pembe ve gül kokulu sıçmaz.
    2 ... konglamere lenf nodu
  9. 9.
    Bundan sonra ne bahceli ninkini ne de Baykal ınkini ağzıma almam.
    -R.t.e.
    ... puffpuffpass
  10. 10.
    uyuyor musun?
    ... kim bu doctor