1. 1.
    bir adet sıçılmış bok tarafından iki senedir rahatsız edilen kadın. kendisinden dün gece twitter sayesinde haberdar oldum. sapığının yazdığı bütün mesajları okudum, okudukça elim ayağım karıncalandı. götverenliğin, şerefsizliğin, itliğin, adiliğin kaç çeşidi var sayamıyorum ben artık. filmim koptu bu alagavatlar yüzünden. twitter'da kendi profilinde şov yapmış bir de yok "bu ülkede insanlık kalmadı." falan. tebelleş olduğun o kadıncağızın yedi sülalesini s*kmişsin ya hani? heh işte senin o olmayan insanlığını, o mesajları yazan ellerini, dilini, dimağını şu sözlükteki üyelerin yedi sülalesi muhtelif şekillerde s*ksin. dilerim allah'tan içeri atılırsın da karısının, kızının namusu için cinayet işleyen şerefli adamların arasında kalırsın. ömrünü gününü tüketirler soka çıkara. sosyal medya herkesin olmadığı gibi görünebildiği tek yer gerçekten. mesela bu it, attığı tweetlere baksan insan sanırsın bunu mesela. ama bu bildiğin... sövmeye başlarsam duramamaktan korkuyorum. o yüzden yazım burada bitsin bence. *
    10 ... selfcontrol
  2. 2.
    Sanırım konu içerisinde yer alan tehditler insanların bu konuyu konuşmasından alıkoyuyor.
    2 ... kamen
  3. 3.
    Bu kadının çevresinde akraba eş dost hiç mi erkek yok..

    Neden bu tacizlere göz yumuyor anlamış değilim. insan deliriyor gerçekten. Düşünsene senin bacına, kuzenine yapsalar böyle bir şeyi.. Anlam veremiyorum milletteki bu cüretkar tavırlara. Adam resmen kadına köpek muamelesi yapıyor. Şerefsiz kolpa sikmek sokmak diyor ama emin olun sosyal hayatında ezik ve aşağılık bir yaratıktır. Adam gibi adam çıksa karşısına arkasına bakmadan kaçar. Dayılığını kadına yapıyor. insan hayret ediyor gerçekten.
    6 ... topuzlu karyola
  4. 4.
    bıyığını siktimin oğlunun tipinde hayır yok aq şunu bir kişi tutup kafasını kaldırımlara vuramıyor mu lan koca adana'da ?
    5 ... mike ehrmantraut
  5. 5.
    o kadar iğrenç ki, o kadar rezil ki. yazıklar olsun böyle mâhlukların varlığına. bu insanlık nereye gidiyor? okurken ürperdim. ve sanırım en üzücü kısmı da şu ki, gülay’ın yasal olan her şeyi yapmasına rağmen onu korumak için hiçbir önlem alınmayışı. bu mahlûkatın hâlâ elini kolunu, sallaya sallaya dışarıda gezinmesi. bu varlık sadece gülay için değil, herkes için tehlikeli. üzülüyorum ki, yarın öbür gün ölüm haberini duyacağız. umarım böyle bir şey olmadan önlem alınır. lütfen umduğum gibi olsun.
    9 -1 ... feuille sechees
  6. 6.
    #gülayınsesiolmayageldik

    Benim annemin günahı neydi?Ya benim suçum?Ya o 4 yaşındaki kızın?Çalınan nefesimin,gülüşümün, işimin, emeğimin?Annemin gözünden akan her damla yaş için senden hesap soracağım ben.Konu senin hayatın olunca önemli mi oldu? Ya benim ki?

    gülay mübarek
    6 -2 ... forza besiktas
  7. 7.
    Olay tamamen kontrol altına alınmış, kız kardeşimiz daha rahat çünkü o şerefsiz heriften bu yazdıklarının yaptıklarının hesabı soruluyor sorulacak.

    Gizli kalmasın saklamayın paylaşın illa bi el uzatan olacaktır.
    3 ... forza besiktas
  8. 8.
    Mesajları okuyunca elim ayağım titredi. Devlet bir kadını böyle bir manyaktan koruyamıyorsa vergi almasın, cezasını kendi elleriyle vereni de hapse atmasın.
    Şunları okuyunca etkilenmeyen devlet yetkilisi de boynunda ben insan değilim yazısıyla gezsin.
    Benim alakam yokken kendimi kadının yerine koyup gerildim. 2 senedir süren bu işkenceyi bitiremeyen sistemi de şeetsin ibne artığı.
    Herkes çocuk yapmasın. Yoksa böyle ibneler türüyor. Senin gibi evlat yetiştiren aileye de söylenecek çok şey var ibne evladı.
    4 ... thelma
  9. 9.
    2 yıldır tecavüz edicem öldürücem diye esip gürleyen delikanlı iş sosyal medyada yayılınca kuzu gibi olmuş... ilk ifadeyi şikayetten 6 ay sonra alan savcılık da yine iş sosyal medyada yayılınca herifi apar topar gözaltına almış.

    Bu ülkede olması gerekenin olması için ille bazı şeylerin birilerinin gözüne sokulması mı lazım...
    8 ... flat head
  10. 10.
    Maalesef psikolojik ve fizyolojik şiddet her an her kadının başına gelebilir.. istediğin kadar önlem al çok güvenme! O kadar hasta ruhlu insanlar var ki, özellikle sikine güvenen.. Kuyruk sallamasaydı diyen ruh hastası dolu her yer, kadın-erkek.. Yani kadın her ne yaparsa yapsın aciz bırkakılıyor. Özellikle de sesi çıkmasın diye yoğun baskı, tehdit.. Her şeye rağmen canını ortaya koyarak cesur olan kadınlar sayesinde belki de bu illetten kurtuluruz..
    5 ... sabahuykusu