1. 0.
    tuvalet kağıdı denen şeyden bihaberlerse olabilir.
    10 -5 ... ecinni
  2. 1.
    (bkz: istinka)
    2 -1 ... kazangap
  3. 2.
    tuvalet kağıdı kurulamak içindir . susuz temizlik olmaz.
    32 -7 ... marvolo riddle 2
  4. 3.
    tuvalet kağıdı ıslatmak yerine ıslak mendil kullan . isterse 300 katlı olsun peçete anında erir suya değince.
    8 ... marvolo riddle 2
  5. 4.
    tuvalet kagidinin ozelligi suyu gorur gormez dagilmasidir. Borular tikanmasin diye oyle yapilir. Yani islatip kullanirken dikkat, yarisi kicinizda kalabilir... Gotunuz bizim icin degerli (bir slogan )
    9 -3 ... dinsiz kitapsiz kafir
  6. 5.
    geçmiş atalara hakaret söz öbeği.
    2 -1 ... tenay
  7. 6.
    --spoiler--
    tuvalet kağıdı ıslatmak yerine ıslak mendil kullan . isterse 300 katlı olsun peçete anında erir suya değince.
    --spoiler--

    amk nasıl sefil hayatlarınız var lan sizin? tuvalet kağıdı erirmiş suyu görünce. gidip bim'den 3. sınıf tuvalet kağıdı alırsan suya değmesine bile gerek yok, uzaktan göster erir tabi.

    reklama girecek ama papia diye bir şey duymadınız mı?
    1 -29 ... ecinni
  8. 7.
    sabah sabah mide bulandıran insandır. hoş, böyle iğrenç insanların olduğuna inanmıyorum. elini götüne soktuktan sonra yemek yiyip, insanlarla tokalaştıklarını hayal etmek bile istemem.
    5 -5 ... agnosticus
  9. 8.
    Başkasının götünü yalayan insandan daha temizdir.
    12 ... depresif dionysos
  10. 9.
    bakın bi kere söylüyorum bi daha demicem iyi dinleyin
    önce silinir
    sonra yıkanır
    en son tekrar silinir.
    5 -3 ... nobody s