1. 1.
    https://twitter.com/azonc.../1052913437926408193?s=21

    klasik bir kadin sofor kazasidir.

    kadinlarin bu fren yerine gaza basma rituelini ne yapacagiz arkadas? bunun bilimsel bir aciklamasi olmasi lazim.

    ben ayatimda fren yerine gaza basip kaza yapan erkek sofor gormedim duymadim mesela.

    ama heyecanlaninca direksiyonu falan birakip ciglik atan kadin sfor gordum.
    9 -5 ... wake up neo
  2. 2.
    başlığa aha kesin kadındır bu diyerek giren şahsımı şaşırtmamış haber.

    fren yerine gaza bastı, el freni çekmeyi unuttu, park ederken onu bunu ezdi...standart bayan şoför vukuatları bunlar.
    1 ... caranthir
  3. 3.
    Bir arabada max pedal sayısı 3 yazıyla üç. Nasıl karıştırıyorsun lan?

    (bkz: Kadın şoför şiddetine son)
    3 ... lennonmccartney
  4. 4.
    Ya fren nerde gaz nerde hiç anlamıyorum fren yerine gaza basan insanı.

    Bir kere birisi daha aşağıda ve sağda, fren ortada. ikisinin basma hissi de birbirinden farklı, otomatik değilse köklemediğiniz sürece hemen hızlanmaz.

    Size ehliyet veren hocaya sıçayım.
    2 -2 ... hamile taklidi yapan panda
  5. 5.
    akla şu soruları getirir
    1)her halinden araba kullanmayı bilmediği belli bu potansiyel katile ehliyeti kim verdi?
    2)kocası polis ya da malum partili olduğu için mi bu araba kullanmasını bilmeyen potansiyel katile ehliyet verildi?
    3)daha bunun gibi torpille ehliyet dagıtılan kaç potansiyel katil var?
    -2 ... strawberry blonde
  6. 6.
    nekadar gerizekalı bir neslin yetiştiğinin farkına varıp akıllıca hareket yapan kadın şofördür.
    -1 ... burakinyjs21
  7. 7.
    bayramlarda katliam gibi kazaları yapanların çoğu erkek şimdi onları da mı suçlayalım illa.
    1 -6 ... u my bitch now
  8. 8.
    ---spoiler---

    bayramlarda katliam gibi kazaları yapanların çoğu erkek şimdi onları da mı suçlayalım illa.

    ---spoiler---

    biri şuna erkek sürücü oranının zaten %80den fazla olduğunu söylesin. asıl sorun kadın sürücü sayısı bu kadar az olmasına rağmen her gün pedalları karıştıran kadın kazası haberleri gelmesi. Yani bu kadar düşük yüzdeye rağmen inatla gündemdesiniz. Bunu anlayıverin bir zahmet...
    4 -1 ... lennonmccartney
  9. 9.
    Artık cidden ehliyet iptali işlemleri başlatılmalı.
    Buraya artık neler yazsam bitmez. Erkek dedigin apaçilik yapar hız yapar makas atar. yol kapmaya çalışırken maddi hasar çıkarır viraj alamaz takla atar. bunlarda zaten o kazada çok büyük bedel öderler. bunların ehliyetide alınsın.

    ama kadın kısmı var. cidden kabul edin. olmuyor beceremiyorsunuz bu işi kullanmayın ehliyet verilmesin size.

    Bir kaç şey anlatıcam.
    1. 2011 yılında ehliyet aldım dreksiyon sınavında bir kadın arabayı 10 kere kaldırmayı denedi kaldıramadı ve arabadan aglayarak indi fenalık geçirdi yok ben yapamayacagım vazgeçiyorum diye. kadını aldılar oturtup su içirip sakinleştiler sonra en son onu tekrar sınava soktular. yine 3-5 kere denedi kaldıramadı. en son bir kaldırdı azcık gitti yola çıkarmadılar ufak bir dönüş yaptı durdururkende çöp kutusuna vurdu. sonra ne oldu biliyormusunuz ehliyet kursuna sonuçlar açıklanınca gidip baktıgımda kendimi 100 puanla gördükten sonra o kızıda geçenler arasında gördüm. bu kadını dreksiyon sınavından geçirdiler. belki aldı ehliyeti ama araç kullanmıyor belkide birinin canını yaktı yada yakacak.

    2. trafikte 3-4 kere gördüm kadın makyaj yaparak ilerliyor hatta bir tanesi hızlı akan trafikte sol şeritte sefaköy yenibosna virajlı yokuşunda 50 km hızla makyaj yapıyor. düşünebiliyormusun abi makyaj yapıyor. ve kornalar sellektörler yanına geçip bagıranları hiç umursamıyor.

    3. caddede ilerliyorum daracık bir sokaktan ana yola düz ve hızlı bir şekilde bodozlama lüks arabasıyla daldı. ani frenle bir kaç santim le durdum şanstı. bana bakıp el kol yaptı yanıma dogru sürdu camdan napıyorsun sen dedim. sen sus daha çocuksun dedi gitti. o cümlede bugda kaldım öylece dondum ya. o cümleyi kurmasa gidip camını aynasını kırıcaktım. ama o cümleyle şok geçirdim.

    daha kadınlarla ilgili bir çok hikaye anlatabilirim.
    3 ... trane46
  10. 10.
    Cidden bir insan frenle gazı nasıl karıştırabilir aklım almıyor.
    2 ... daisyfuller