1. 1.
    twitter'daki fazlasıyla ilginç bir paylaşım.

    https://twitter.com/hakta...tatus/1339099483225817088

    ● Günlük yaşamınızda yapacağınız, frekansınızı yükseltmenin en önemli yollarından birisi; ‘Hayvanları’ yemeyi bırakmanızdır!. Hayvanları yerseniz, kendinizin de yenilmesine, yani enerjinizin emilmesine rıza göstermiş olursunuz.

    ● Frekansınızı yükseltmenin en hızlı yollarından birisi, başkalarını yemeyi bırakın! ‘Hayvanlar’ insanlar gibi canlı varlıklardır. Özellikle, ‘yüzü’ ve ‘kalbi’ olan her şeyi yemeyi bırakmalısınız. Tekrar ediyoruz, özellikle ‘yüzü ve kalbi’ olanları yemeyi bırakmalısınız.

    ● Et yemek, et ve kanla beslenen reptilian/kabalın zihin manipülasyonu yoluyla, birtakım dogmalar aracılığıyla sizlere yaptıkları en büyük dayatmalardandır.

    ● Et yemek en ağır toksindir, hücrelerinizin yenilenmesini engeller, vücut meridyenlerini tıkar ve organlara enerji akışını önler, hastalıklara yol açar. Kanallarınızı kapatır, içsel gücünüzü bloke eder ve sizlere ağır karmik yaşam döngüleri yaratır.

    ● Et yemek ayrıca içinizdeki agresyon enerjinizi tetikler. Doğayı izleyin, et yiyen hayvanların ne kadar agresif ve saldırgan olduklarını, ot yiyen hayvanların ise ne kadar sevgi dolu ve dingin olduklarını gözlemleyin.

    ● Et yiyen hayvanların diş ve bağırsak yapılarına bakın ve ot yiyen hayvanların diş ve bağırsak yapılarını inceleyin ve bunları insanoğlunun diş ve bağırsak yapısıyla karşılaştırın. Göreceğiniz, insanın et obur olarak yaratılmadığı gerçeğidir.

    ● Kabal kaynaklı aksi tür bilgiler, sizi tamamen manipüle etme amaçlı tuzaklardır. Oysa, doğada protein ihtiyacınızı fazlasıyla giderebileceğiniz birçok doğal gıda bulunmaktadır.

    ● Et yemek sizin titreşim frekansınızı baskılar ve düşürür, ve de sizi 3.boyut Matriksinde tutar. Daha da önemlisi, et yiyerek yaratmış olacağınız karmik sebeplerden dolayı 3.boyut içinde iyonlar boyunca enkarnasyonlar sarmalına takılıp kalırsınız. Bu çok önemli bir konudur..

    ● Diğer canlı üyeleri yemekte ısrar ediyorsanız, boyutlar ve yıldızlararası uzay/galaksi topluluğunun bir üyesi olamazsınız.
    6 -3 ... jimmy tudeski
  2. 2.
    Bir fikir olarak üzerine düşünülebilir ama geneli yanlış.
    ... tagrz
  3. 3.
    galaksinin amk diyerek nuggetımı yiyorum.
    salak veganlar.
    7 -1 ... tuhafbirinsan
  4. 4.
    Neyin frekansı bu amkk diye sorarlar. Mal mal şeyler bi bıkmadınız.

    Ben düşük dalgaboyu seviyorum bebeyim diye yanıtlanası hadise.
    4 ... gothmog15
  5. 5.
    bi yürü git denilenzırvalarda bugün.
    1 ... tesla sahipsiz degildir
  6. 6.
    Arkadaş, frekans diyen kim varsa önce iyi bir dövüp, sonra ODTÜ'ye filan kaydettirip, paso teorik fizik okutturasım var.

    Hülen, herkes iyi kötü ortaokul, lise eğitimi alıyor ama hala ortalıkta frekans gibi laflar ederek dolaşıyorlar!

    Lan frekans bir şeyin belirli bir periyotta tekrarlanma sıklığıdır. Misal saniyede 1 kere osuruyorsan 1 hertz osuruk frekansın var demektir.

    Hayır, et yememekle tekrar sayısı, yani frekansı yükselen şey ne, onu bir söyleseler de anlasak hikmetini..
    8 ... rumeli71
  7. 7.
    Ya kardeşim iyi güzel de ot yiye yiye de hayat geçmiyor.
    1 ... oberst
  8. 8.
    kalp gözünü açmak için perhize girmek eski zamanlardan beri mürşidin müride tavsiyesidir.
    benzer bir anlatıyla gelmiş yazarımız, şu günlerde herkes bir yolculuğa çıkmak istediğinden insanlara kendini takip ettirmek için güzel bir yol bulmuş fakat asıl meseleyi atlamış.

    Zannediyor ki et yemeyen herkes süleyman oluyor. Süleyman'ı süleyman yapan öğrendiği sırdır, sır ise allahın 100. ismidir.
    3 -1 ... turkuaz haykiris
  9. 9.
    Kafa silken vegan zırvalığıdır. Zaten millet, doğru dürüst et mi yiyebiliyor? veganlar, twitter'i meşgul etmeyin. yolunuza devam edin.
    2 ... magicovento
  10. 10.
    Ot da ye et de ye. Mühim olan denge. Etçil gruptanım. O kadar uçamayacağım.
    ... thelma