1. 1.
    Her iki kanalın sahibi de Amerikalı Rupert Murdoch tır.

    Tgrt de iktidar yalakalığı yapar

    Fox TV de muhalefet ve kemalizmcilik oynar

    Toplumu kutuplaştırıp rant sağlayan başarılı kapitalist bir taktik

    işin Garibi akp tabanı pek TGRT seyretmez ama kendini muhalif olarak adlandırılan sözde kesim oynanan oyuna balıklama atlar.

    Bence bu kesim daha bir sazan daha bir saftirik gerçekten muhalefet yapıldığını sanıyor Fox'ta
    1 -1 ... isminiunutanadam
  2. 2.
    hadi o öyle bu da böyle anladık diyelim de sen hangi kanaldan yazıyorsun .
    ... tiamat
  3. 3.
    tgrt haber ve türkiye gazetesi ihlas holdinge bağlı.

    fox tv ise rupert murdoch'a bağlı. fox'daki muhalif haberler güzel ama şöyle bir gerçek var, bu murdoch'ın asıl kanalı Fox News Channel, tam bir muhafazakar ve devletçidir. iktidarın her şeyini savunur, görüşlerine yer verir. kendisine bağlı bütün medya kuruluşları ingiltere'de, abd'de devletçidir muhafazakardır. fakat gel gör ki, asya, latin amerika, türkiye gibi yerlerde hep muhalif yayınlar da murdoch'a bağlı. tuhaf değil mi?
    2 -2 ... daikokuten
  4. 4.
    Her iki kanalın sahibi de rupert Murdoch tur

    TGRT tv ihlas holdinge bağlı değildir

    TGRT 2006 yılında rupert Murdoch tarafından satın alındı hala tgrtyi ihlasın sananlar var ilginç

    http://www.hurriyet.com.t...-ertegun-le-girdi-4807974
    ... isminiunutanadam
  5. 5.
    arkadaşım, okuduğunuz haberin içeriğini okuyun:

    Dünya medya devi Rupert Murdoch’un sahibi olduğu News Corporation, Atlantic Records’ın Başkanı Ahmet Ertegün ile birlikte TGRT’nin yayın hakkını elinde bulunduran Huzur Radyo TV’yi satın aldı. Uzun süredir devam eden görüşmeler 151 milyon YTL’lik (98 milyon dolar) anlaşma ile sona ererken, TGRT markası Ören Ailesi’nde kaldı.

    ne diyor, tgrt markası ören ailesinde kaldı diyor. şu an yayında olan tgrt haber ve türkiye gazetesi ihlas habere aittir hala.

    http://www.ihlas.com.tr/tgrt-haber
    bunlar da iştirakçileri http://www.ihlas.com.tr/istirakler

    o bahsi geçen değişim huzur radyo tv frekansıydı. ihlas haberi almadı yani. iki kanalında sitesine girip bilgi toplumu hizmetleri ibaresini tıklayınca e sirket bilgileri çıkar. orada da görüldüğü gibi birisi ihlas yöneticileri, diğeri murdoch yöneticileri olduğu görülür.

    ama dediğim gibi, mördakın ingiltere ve abd yayınları muhafazakarken, başka ülkelerde muhalif yayınları teşvik eden bir medya kuruluşudur. sebebini merak ediyorum.
    ... daikokuten