1. 1.
    resim çeken kişilerin çoğunlukla farkında olmadan yaptıkları eylem. ben güldüğümü farkettim salak mıyım ben dedim. -neyse konu o değil- karşı tarafta resim çekilenlere hadi gülün cheese milliyetçiyseniz peynir dedirtip o esnada o karede yer alıyormuşçasına gülmektir.**
    ... doksanüç
  2. 2.
    dondurulacak anıda mutlu gorunmek istemektir.
    ... laxx
  3. 3.
    refleksiv hale gelmis eylemdir.
    1 ... seytanprenses
  4. 4.
    fotoğrafınızı çeken kişinin, sizden gülümsemenizi istemesiyle beraber ortaya çıkan eylem.
    1 ... jikase
  5. 5.
    sonuçta yapmacık bir fotoğraf ortaya çıkar.
    ... makinist
  6. 6.
    başlık diye tanımlamaktan nefret etsem de; kimileri tarafındna yanlış anlaşılmış başlık.
    resim çekinirken gülümsemek değil konu, resim çekerken gülümsemek. ayrıca resim çekilmez, fotoğraf çekilir.

    (bkz: resim ve fotoğraf arasındaki farklar)
    1 ... aura
  7. 7.
    yanlış yazılmış başlık (bkz: fotoğraf çekerken gülümsemek).

    başlığın kastedilen amacına uygun olarak bir şeyler yazılacaksa şöyle başlayım: istem dışı fotoğrafı çeken kişinin de büründüğü harekettir. aslında böyle yapın demeye çalışır kendi her ne kadar o şirinliğiyle çıkmasada.
    1 ... kovarock
  8. 8.
    (bkz: çekilirken)**
    garip bir durumdur. ortada gülünecek bir şeyde olmaz öyle garip bir sırıtış ortaya çıkar. doğal olmadığı zaten anlaşılır, fotoğrafı gören gerçek sanmaz sonuçta. normal dursan da olmuyor şimdi odun gibi.. yani bir atraksiyon olmak zorundadır. en iyisi en sahtesinden bir gülümsemedir. ama bazıları bunu gerçekten çok iyi başarıyor. çok doğal çıkıyorlar. belki o anda bu fotoğrafı sevdiklerine gönderecektir falan diye düşünüyorlardır bilinmez.
    1 ... birgarip
  9. 9.
    - çekiyorum
    - .....
    - gülümseyin
    - opuhuhahahahaha
    - abi gülümse dedik kustun yahu
    - ya ayarını yapamam ben gülmeyelim en iyisi
    - e iyi peki sen dur öyle o halde.
    ... cayvesigara
  10. 10.
    en mantıksız eylemlerden biridir, kanımca reflekstir. fotoğrafı çekilen kişiler o anı ölümsüzleştirmek için gülerler de sen ne diye sırıyorsun ey kamerayı elinde tutan bünye! gerçi karşısındaki herkesin şebek gibi manasız bir şekilde sırıtıp aynı pozda saniyelerce bekliyor olması fotoğraf çeken kişiyi güldürüyor da olabilir. hatta sırf bu yüzden karşıdakileri kafaya almak 'abi basıyorum makine çekmiyor, bekleyin.. bozmayın' diye ayar verip bekletip bu salak ifadelerine gülmek de eğlenceli olabilir. ya da fotoğrafı çeken kişi 'gülümseyiiiin' komutunun ardından pavlov'un köpeği gibi subkortikal bir şekilde gelen komuta uyup gülümsemektedir, bakın bu da olabiliritesi yüksek bir durum.

    el özet sevgili okuyucu: fotoğraf çeken bünye de istemsiz bir şekilde güler. nedenini bilen varsa beri gelsin!
    3 -1 ... cilekrazzi