bu konuda fikrin mi var? buraya entry ekle. üye ol
  1. 1.
    Birçok paylaşım sitesi altında uluyan faşistlerin ve sözlükte atıp tutan dincilerin yabancı kullanıcı adı alma merakıdır.
    Turcomen - Bozkurth - Eurasian - Grand Ekinoks - Roulner - Traitor35 - ayyash07 - yaHEheee gibi örnekleri bolca mevcuttur sanal ortamda. Hadi geçtim fetocuların memleket sevdası gibi bir dertleri de yok onlar zaten doğuştan amerikan vatandaşı kabul edilebilir - kendileri türk olmakla övünçlenen faşistlerin şu içine düştükleri abes ve komik duruma söyleyecek hangi laf kaldı geriye , bulamıyorum . Elbette kişinin kendi tercihidir de o takma ad ile milliyetçilik taslaman komik yahu. insan götüyle gülüyor yani şu durumunuza. Gelelim fetocu orangutanlara. Bunların da tartışmasız yorumlarında mevcut ALLAH C.C yok ya Allah cöööööö ceeeee! * ifadeleri insanı gülme krizine sokmaktadır. Bu ne korkudur kardeşim siber aleme de mi el attı yüce rabbim .* Ülkücü miniklerinde şu klişeleri süperdir : Tanrı Türk'ü korusun! , Kahrolsun sovyet uşakları! - laz olduğu belli miniğimizin - , Kahrolsun Koministler! * ve daha nice eblehlikler.
    Özün tözü olarak hepsine allah akıl fikir ihsan eylesin...*

    Büdüt : (bkz: Bizim orda göte göt derler)!
    9 -12 ... nekrofili
  2. 2.
    (bkz: tespit yapmanin dayanilmaz hafifligi)
    2 -1 ... vattafakizgoin10
  3. 3.
    hemen akla gelen iki örnekle başlığı özetleyelim.

    che mania , i belong to che, emptywords...
    pardon bunlar sosyalist sanırım. e olsun bu durumda emperyalizme ölesiye karşı olup ingilizce mahlas kullanmaları başlığın gündeme geliş amacına uygun kaçmıyor mu?

    ya da kaçmıyor, çünkü bu sadece mahlas, seçiyorsun geçiyorsun. kişiyle kendine seçtiği isim veya takma ad üstünden tespit yapmak sanırım kaba etlerle gülünmesi gereken bir olay oluyor.

    not: anam bende moğolca seçmişim lan nolcak, taşak geçcekler şimdi eyvah!!! *
    (bkz: götle gülünesi başlıklar)
    10 -1 ... borcu
  4. 4.
    öncelikle,
    (bkz: yabancı nick) bu ne lan? senin kullandığın kelimelerin yüzde kaçı öztürkçe? kişileri klişe etiketlerle kategorize ettiğin yetmemiş gibi üstüne örnek vermişsin bir de. insanların ne kadar sığ olduklarını belirtirken kendi sığ düşüncelerini nasıl da açığa vurmuşsun. ilkokul sıraları mı burası arkadaşım?

    kişi kendinden bilirmiş işi misali kendi götüne bakmadan milletin götüne gülen tip misin nesin? en koyu bir faşistin ağzından çıkacak kelimelerle konuş sonra faşistlere bok at. yine de utanmıyorsan şu başlık altındaki yazılanlara bir bak istersen. herbiri seni anlatmış
    (bkz: bir yazara laf sokmak icin nickiyle dalga gecmek)

    tanım : kimsenin zoruna gitmemesi gereken bir durumdur. boruyla olan kısmını söylemiyorum artık, gerisini sen tamamla.
    2 -1 ... powerofaith

alakalı başlıklar