1. 1.
    fetönun prensesi chpkk hdpkk ittifakı
    fetönun prensesi chpkk hdpkk ittifakı

    hadi ya ne tatlı şeysin sen öyle!
    9 -3 ... ecinni
  2. 2.
    Bir iddia.

    Ulan elini allah'a açan herkes fetöcü mü?
    5 -1 ... nickini vermek istemeyen uuser
  3. 3.
    hala fetonun hangi partinin teşvikiyle yayıldığını anlamamış güruhun düşüncesidir. Arkadaş anla artık feto CHP den çıkmadı iYi Partiden çıkmadı. Yeter lan.
    5 -1 ... romanovicraskolnikov
  4. 4.
    ölüyü diriltmekten daha zor bir şey varsa akpli ye anlatmaktır. beyinleri yok fikirleri var. Amerika'da senin milletvekilin feto ile koyun koyuna yatıyor a benim merinos koyunum.

    (bkz: hakan şükür)

    kandırıldık diyeceksiniz öyle değil mi? Meral Akşener hakkında da kandırmışlardır nasıl olsa sizi kandırmak çocuk oyuncağı. bu tip soytarılara kim itibar ediyor lan.
    6 -1 ... rainheart
  5. 5.
    --spoiler--
    ölüyü diriltmekten daha zor bir şey varsa akpli ye anlatmaktır.
    --spoiler--

    siz bunların gerçekleri bilmediğini sandığınız için bunlara bir şey anlatmaya çalışıp boşuna enerjinizi harcıyorsunuz. bunların hepsi kimin fetöcü olduğunu, kimin pkk'ya destek olduğunu vs hepsini senin benim kadar iyi biliyorlar o konuda sıkıntı yok. Lakin şereflerini 3 kuruş para karşılığı sattıkları için gelip burada böyle at koşturuyorlar. Yani demem o ki; bunlara doğruyu anlatacağım falan diye boşuna uğraşmayın.
    2 ... ecinni
  6. 6.
    makarna ve kömüre göt verenlerin beyanıdır sikin geçin.
    2 ... komikhobbit
  7. 7.
    bu iftiracı şarlatan soytarıya da gün doğdu tabii.

    şimdi uyku hücresindeki ak troll arkadaşları da damlar.

    t: hakaret ve iftira içerdiğinden silinmesi gereken şey.
    2 ... antik sarapci