1. 1.
    fenerbahçe ile özdeşlemiş tek olgu. abi hatırlıyor muyuz bilmiyorum ama fenerbahçe takımına ne forvetler geldi ne forvetler gitti yahu.

    kenet anderson'u hatırlayan var mı? pornocuydu lan o o nasıl soyadı. ya vladimir beschastnykh? bu ne lan? fenerbahçe bu adamı nerden bulmuştu sahi? asıl komediye gelin Washington. portakal almıyoruz ki futbolcu olan bu. moldovan'ı unutan var mı türkiye'de? ya yıllar öncesinde gençlerbiliğinden devşirdikleri forvetler?

    nerde 2. sınıf hatta 3. sınıf forvet oyuncusu varsa fenerbahçe aldı bu ülkede. şimdi de guiza. pek bir farkı var mı sizce? ulan komedi bu takım be.
    3 -19 ... sufro de korason
  2. 2.
    (bkz: şuursuz tespitler)

    (bkz: alex de souza)
    (bkz: ariel ortega)
    (bkz: milan rapaic)
    (bkz: haim revivo)
    (bkz: deivid de souza)
    (bkz: tuncay şanlı)
    (bkz: pierre van hooijdonk)
    (bkz: nicolas anelka)
    4 -4 ... paristexas
  3. 3.
    belli dönemlerde fenerde forma giymiş forvetler.
    ama hiç biri bunu geçememiştir: (bkz: dominic iorfa)
    2 ... gece lampulu
  4. 4.
    büyük derbiye sayılı gün kala dönüp kendine girecek başlık açmak enayilik tabii ama trol ruhlu, fanatik bakış açılı, kanın beynine değil başka yerlerine hücum ettiği bireycikler için şaşırtıcı da değil açıkcası. kuduz köpek tatiğiyle salyalarını saçmak saldırgan davranmak oy toplamak için iyi bir yöntem olsa da karakter özellikleri arasında yer aldığında köpek sınıfına koyulmayada sebep olabiliyor tabii.

    olayın özüne dönersek; forvetin kalitesini belirleyen şey başarısıysa eğer eve guiza 2. sınıftır ama semih hem milli takımda hem de türkiyede birinci sınıf topçudur , adamdır.
    1 -1 ... aksak tirtil
  5. 5.
    ali lukunku ile sampiyonlar ligini alanlarin sictigi fikir.

    yillardir fenerbahce'nin defans oyuncularindan gol yiyenlerin (uche,ogün,luciano,lugano, hatta ve hatta edu, gökhan gönül vs.) degindikleri konu.
    3 -3 ... kapucino
  6. 6.
    Saçma sapan bir tespittir.
    En basitinden 2007-2008 sezonu gol kralı kimdir diye google'a yazıp, iyice araştırılması gerek.
    1 -1 ... cuneytzengin
  7. 7.
    fener'e yetmektedirler. sonuçta fenerbahçe'de onlar küçük göldeki büyük balık değeri görmektedirler.
    1 -2 ... golgi aygiti
  8. 8.
    daniel atkinson vardır. 6:2=3 atmıştır avrupa fatihine.

    nicolas anelka bahsini açmak dahi istemiyorum.
    1 -2 ... aristo socrates ve smile yk
  9. 9.
    (bkz: sizi bana sayiyla mi verdiler)
    (bkz: sozlukteki ezik yazarlar)
    1 ... antonchigurh
  10. 10.
    alemin tek derdi olmuşlardır...demekki yıllardır birilerine acayip koymuşlardır...
    2 ... levon