1. 1.
    Anlaşılması zor nedenlerdir.kupa hakkıdır trabzon'un
    2 -5 ... rosava
  2. 2.
    halen dava'nın devam etmesidir. trabzon'da sanki sütten çıkmış ak kaşık amk.

    edit: ne kadar fenerbahçe'nin tapesi var deniliyorsa trabzon'un da tapesi var amk gir bak yani ben mi söyleyeyim bunu da
    3 -3 ... agora meyhanecisi
  3. 3.
    Ts'nin kupayı vermemesi ne kadar normalse buda normal bir davranıştır.
    ... suskun1adam
  4. 4.
    kaç senedir görmemiş şimdi bir anda versek heyecandan sekte-i kalpten falan gidebilir vebali var.
    1 -1 ... vigilante8
  5. 5.
    tamamen kibir. başka hiç bir şey değil..

    şu hususta dalga geçen arkadaşların geçmiş entryleri taransa, hak hukuk adalet kelimelerini ağızlarına aldıkları bir entry mutlaka çıkar. mangalda kül bırakmazlar günlük hayatlarında belki, ama adaleti sadece kendilerine isteyenlerden ne beklersin ki??
    ... bedaliza
  6. 6.
    federasyonun el atması gereken konudur.
    ... rosava
  7. 7.
    O kadar ağladılar ki kupayı vermemek için: "hakkımızı yiyolay bizim hakkımızıı, bu biy siyasi operasyonduy, tamam ama trabzonda şike yaptıı, yok aslında cemaat bize bunu yaptı."

    Lan tamam türkiye'ye rezil oldunuz. Herkes ne olduğunuzu gördü. Kupa sizde kalsın.
    ... marcus messner
  8. 8.
    küme düşecek bucaspor'un fenerbahçe ye kök söktürüp son anda fenerbahçe nin maçı çevirdiği yıl olan,gaziantespor a 90+5 te atılan golle galip gelinen,amaçsız karabükspor un kalecisinin 90ıncı dakikada fenerbahçe kalesine gelip gol araması.

    kupayı niye verelim lan biz?her ağlayana kupa versek,elimizde resmi kupa kalmaz zaten.boşa ağlamayın.bak zaten uefa dan yine ceza almışsınız hamsiler.ne yüzsüz adamlarsınız ya.
    ... bugun variz yarin yokuz