1. ?.
    gözlerime inanamayarak okuduğum şok olduğum haber, bir de videosunu koymuşlar.
    "Vakit, Başbakan'ın evine en yakın cami olan Aksa'ya çarpan Fantom'un şok görüntülerine ulaştı."

    attıkları iftirayı video yu izleyen rahatlıkla anlayabilir ortada alçak uçuştan kaynaklanan kaza var ucuz atlatmışlar ki hiç bir türk pilotu uçuş esnasında bir nesneye çarpmak istemez ufacık bir kuşun ne büyük hasarlara yol açabileceğini bilir..

    vakit zihniyeti olayı öyle bir çarpıtmış ki görev başarılı diyerek tsk lerini karalamaya devam etmiş buna inanan onlarca insana şaşırıyorum .

    http://www.ensonhaber.com...n-ustunde-alcak-ucus.html
    2 -3 ... k a t r e
  2. ?.
    (bkz: telekomatlar devreye alındı mı)
    (bkz: güç kalkanları indirildi mi)
    (bkz: gora)
    2 ... y for yazar
  3. ?.
    27 ekim 2004 yılında gerçekleşen ve basına yansıyan gerçek bir olaydır.

    http://webarsiv.hurriyet.....tr/2004/10/27/543372.asp
    1 -4 ... gittigerigeliyoooo
  4. 1.
    savaş uçağının pilotunun, kafasına japon bayrağı desenli bayrağı sarıp, kutsal içki sake'yi içtikten sonra, en büyük derdi olan camiye değmesi ve görevin tamamlandığına dair rapor göndermesi olayıdır.

    olay doğruysa salak usa, f 22 raptor için boşuna kasmaktadır.

    (bkz: saatte 800 km hızla betona sürtüp düşmeyen uçak)
    (bkz: wtf)
    1 ... preston
  5. 2.
    hürriyet arşiv de yer alan gerçek bir olaydır. olayı sulandırmak beyhude çabadır. uçak minarenin alemini kıvırmıştır. laikleri için kanıt hürriyet tir; yobaz basın uydurdu dememeleri açısından.

    http://webarsiv.hurriyet.....tr/2004/10/27/543372.asp
    2 -3 ... gittigerigeliyoooo
  6. 3.
    fantom marka halı yıkama makinesi vardı heralde yolda geçerken falan arada görüyorum lan ne cins isim falan diyordum kendi kendime. şimdi başlıkta da görünce vay amk adamlar camiye fantom halı yıkama makinesi almışlar falan dedim ama tutturamadım.

    ama bence benim mantığım bu haberin mantığından daha mantıklı.

    al bu da benim fantomum:

    fantom camiye daldı görev başarılı
    3 -1 ... grotesquee
  7. 4.
    efendim baya güldüren haberdir. fantom dediğimiz uçak ki orda yaklaşık 700km gibi bir hızla gidiyor, değil minare bir kaya parçasına çarpsa tekrar toparlaması 10-15 saniye arası sürer ki bu da pilot un ustalığına kalmış bişidir. bunun yanında görüntülerde görebileceğimiz gibi fantomumuz minareye çarpma/dokunma durumunu gerçekleştirirken bildiğiniz kamyonun çukurdan geçmesi gibidir hiç bir uyarı hata gelmemiştir nası fantomdur ilgi çeker.
    1 ... giordanobruno
  8. 5.
    master caution lambası yanmış ve bir olumsuzluk söz konusudur bunu bayan pilotun sesinden anlıyoruz daha sonra uçak bulunduğu istikametten ayrılmıştır.

    videoyu izleyin hiç değilse öyle sallayın yuh aq.
    -2 ... k a t r e
  9. 6.
    2004 yılında gerçekleşen olayın yandaş medyanın neden bu kadar geç haberinin olduğunu anlayamadığım ve olay tarihi ile ilgili haberde herhangi bir ibarenin bulunmadığını gördüğüm yazı.

    olay sanki yeni gerçekleşmiş gibi lanse ediliyor. çok ilginç. asıl ilginç olan ise o askeri görüntülerin* hep yandaş medyanın eline geçiyor olması. kimse olaya bu açıdan bakmıyor.

    camilere saldırı olarak nitelendirilmiş bu kaza. adam saldırmak istese herhalde caminin alemini parçalamaz sadece. he pilot bilerek çarptıysa o da ayrı bir saplamalık zaten. yüksekliği ayarlayamasa hatasının bedelini canı ile ödeyecek çünkü.
    1 -1 ... kayrahan
  10. 7.
    neredeyse bilinen tüm fizik kurallarını alt üst eden fenomendir.

    bu tarz bir olayın nasıl olupta gerçekleşebileceğini düşünme zahmetine girmeyen bünyelerin, pilotun ahiretteki muhtemel durumunu değerlendirmeye çalışması ise anlaşılabilir bir davranıştır.

    aslında onların da suçu yoktur. bunları bu kadar, düşünmekten, sorgulamaktan korkar hale getiren şey, tehditkar ve buyurgan öğretilerdir.

    ayrıca türkiye'deki bu "bize mi yapıyorlar lan?!" paranoyası, havadaki bir uçağın sesi biraz yükseldiğinde 11 eylül 2001'i hatırlayıp, çil yavrusu gibi kaçışan new york'luların trajik halini andırmaktadır.

    (bkz: 30 ağustos 2010 askeri uçakların alçak uçuşu)
    ... preston