1. 1.
    ne yaptığının bilincinde olmayan savruk insan halet-i ruhiyesidir...
    gidilen film adı üzerinde "fantastik film" dir...
    film bile ne olduğunun bilincinde iken bu izleyiciye ne denir?
    (bkz: ben bilmem beyim bilir) *
    2 ... sıçtırtma lamasına
  2. 2.
    aynı adamlar süperman filmini hiç de saçma bulmazlar.
    ... palta
  3. 3.
    fantastik kelimesinin anlamını bilmeyen insan söylemidir. saçmalıktır. lan zaten saçma olmasa türü fantastik olmazdı. dram, macera, komedi falan olurdu. bir de şöyle bir şey vardır bu filmlerle ilgili. şimdi paşa izler her boku kabullenir sonra tutar "olm film çok saçma lan, o nerden biliyomuş öyle olacağını" yada "oha o kadar da atlayamaz/kaldıramaz/tutamaz" gibi fiziksel olaylara takılır. onca uzaylıya, canavara ne bileyim o zımbırtılara inanıyorsun da adamın burnu bile kanamamasına mı inanmıyorsun. bırak bunları, kafa yetmiyor işte, hayal gücün geniş değil , düz adamsan bakma o tür filmlere.
    ... kechi
  4. 4.
    (bkz: olmayacak iş)
    1 ... defuser
  5. 5.
    yeminle söylüyorum bir keresinde ben de böyle yaptım. fantastik filme saçma dedim. duman beni almasın!
    2 -1 ... balabey
  6. 6.
    beğenmediği şeyleri ifade etme yolunda yanlış kelimeleri seçen kişi yorumu.
    ... zippoooo
  7. 7.
    kıyaslama kıstasının bilinmemesinde oluşabilecek durumdur.

    (bkz: korku filminden çıkıp hiç komik değil demek)
    1 ... legendary
  8. 8.
    (#)#5371941 bunlar daha bile tuhaftır.'ne bekliyordun ki arkadaşım ? ' sorusu akla gelir direk.
    ... uzgun surat
  9. 9.
    genellikle yurdum insanlarına ait bir özelliktir . filme kendini kaptırıp daha sonra çaktırmamak için yapılan bir harekettir. alışılagelmiş bir durumdur .
    ... smiletolifee
  10. 10.
    Bu duruma sebebiyet veren şeylerden bazıları; filme farklı düşünceler ile girip doğal olarak beklediğini bulamamak, filmden hiçbir şey anlamayıp kendini küçük düşürmemek adına böyle bir tabir kullanmak ya da fantastik filmlerin mantığını anlayamadan fantastik bir film izleyip sonrası filme saçma, çocukça gibi yorumlarda bulunmak bu sebeplerden aklıma gelenleri.
    1 ... kaula