1. 1.
    siyasal islamin en büyük sorunsallarindan birisidir.
    2 ... erectof
  2. 2.
    hakkat ben mesela. maddi durumumun tersine giyinirim lan. asla şeyimde olmaz. bak hava atmak için değil ama komik olduğu için bi anımı anlatayım.

    zamanında luks bi araba almışım. şimdinin ortalama bi daire parası.
    bi yere gittim bişey alıcam. bi dükkanın önüne partk ettim. üstüm başım, eski eşortman ve kafada dandik bi siyah orlan şapka. arabadan indim dükkanın önünde iki adam var laflıyolar.
    biri "buraya park etme " falan gibilerden bişey dedi. kibarca, hmen gelicem abicim diyip devam etttim.
    neyse cabucak alıp geldim alacağım şeyi.
    dükkanın önündeki adam araba senin mi dedi. he dedim gülerek. arabaya binerken adam yanındakine "herifin üstündekine bak altındaki arabaya bak" dedi. yakınım net duydum. bende camı açtım. abi arabayı kıyafetle değil parayla veriyolar dedim, esprili tabi.
    dedim ya takmam arkadaş. hayatıma bakarım.
    1 ... pilotmont 1