1. 1.
    islerine gelmedigi zaman mileti feyk olmakla suclayan moronlar.

    cidden siktiniz lan. size mi kaldi birader elalemin feykligi. sen niye milletin feyk hesap kullandigini bu kadar dert ediyorsun ki? kendi kendisine arti veriyor karma kasiyor diye mi? ee kassin? benim bildigim karma ya da ulu puan turk lirasina cevrilmiyor. yemin ederim cok bossunuz doyle boyle degil. kucuk dunyanizda sozluk sizin herseyiniz olmus.
    3 -14 ... dr harleen quinzel
  2. 2.
    hoş değil. herkesin bir hesabı olsun gül gibi geçinip gidelim...
    evet eve kapandım. sözlükte vakit geçiriyorum. haksızlığa, sahteliğe, ilgi orospuluğuna tahammül edemiyorum.
    4 -1 ... gethere
  3. 3.
    fake hesap nedir biri anlatsın noğlur.

    bilgisayar mı entry giriyor. olayınız ne sizin?
    2 -4 ... liz queen
  4. 4.
    Var oyle mallar banada o suçlamayi yapmişti birisi.
    ... sqilacci74
  5. 5.
    Sorun fake hesabı olması değil. Burada birtakım görüşler paylaşıyoruz ve kimi zaman birilerine bir şey anlatmak için vaktimizi harcıyoruz.

    Düşün bir adam var yobaz karakterinde yazıyor. Sen bunun başlıklarında bir şeyler anlatmak için çırpınıyorsun ne bileyim yazıyorsun çiziyorsun. Fakat esas hesap Atatürkçü olsun ve özelden sana afferim harikasın ya çok iyi ağzının payını veriyorsun devam devam diye seni pohpohlasın dursun. Harcadığın vakte yazık. keriz yerine konmana yazık, döktüğün dile yazık.

    Hoş bir durum mu? Herkes senin gibi trollük içinde yaşamıyor arkadaş; yediği onca hakarete de aman canım deyip omuz silkip pişkin pişkin trollüğe devam edemiyor. Bir hesabından hakaret ederken diğer hesabı beni sevecek dostluk gösterecek fikirdaşız diyecek vs vs. Senin gibi bu kadar ikiyüzlülüğü kaldıracak karakteri yok herkesin.

    Saçmalık.

    Bu ikiyüzlülüğü Ekşi'de itiraf eden çok sayıda Uludağ yazarına denk gelebilirsiniz. Bir zamanlar orada korkunç bir dindar olarak ortalığın amına koydum herkes oltaya geliyordu, Atatürkçü profilimden de daha gaz veriyordum vs diyen. Gidin Uludağ başlığını okuyun.
    2 -1 ... asuregibisurat
  6. 6.
    Birde moderasyon feyki olmakla suclayanlar da var onların ben aq.

    Zaten modlar bizim gibi kaliteli yazarları kıskanıyor bunu bütün birleşik devletler biliyor.

    Çok acıyorum ya.
    4 -1 ... s h a k t a r v8
  7. 7.
    sanane aq sen niye rahatsız oluyosunda gelip baslık acıyosun elalemin avukatlıgını yapiyosun
    herkes savunur kendini yaran mı var da gocunuyosun.
    4 -2 ... e f f e
  8. 8.
    (bkz: derdini sikeyim butonu)
    ... bize de mi caylak
  9. 9.
    Hayatınız sözlük diyen elemanın 12bin entrysi var.

    Herkesin hayatına kimse karışamaz.
    2 -1 ... topuzlu karyola